Det levererades till KTM 625sxc från fabik. Men allt är möjligt.En killgissning är att varje drev är nummrerad. .. Börjar med 0001 0002 å så vidare...
625sxc520 / 525?
Det levererades till KTM 625sxc från fabik. Men allt är möjligt.
625sxc
Jo det är ju därför jag menar att de borde vara över 1000 st nu. Men de kanske har haft det drevet liggande i många år.Dom dreven fanns orginal på olika Ktm modeller redan från 90-talet, säkert även tidigare..
Aha, med tanke på att det finns en 525 så antog jag det. Jag vet inte vilken kedja det är. Det får KTM - handlaren lösa. Köpte det i paket med kedja och drev.520/525 är kedje mått..
Jo det är ju därför jag menar att de borde vara över 1000 st nu. Men de kanske har haft det drevet liggande i många år.
Aha, med tanke på att det finns en 525 så antog jag det. Jag vet inte vilken kedja det är. Det får KTM - handlaren lösa. Köpte det i paket med kedja och drev.
Ja ktm slits ju ej så det tror FN att delar blir liggandes i möglar i matinghofenJo det är ju därför jag menar att de borde vara över 1000 st nu. Men de kanske har haft det drevet liggande i många år.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|