KTM exc 125 -07

etts

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2007
Hoj
KTM exc 125 -07
Ny här på forumet och har äntligen hittat en 125a. Nu är det bara lappen som återstår. Funderar på att skaffa mig ett par sm fälgar också men det får vänta. Kommentera nu. :)

attachment.php

Tänkte ta ett litet problem ja har också om det är något som har haft något liknande. När man rullar hojen utan att starta den fungerar hastighetsmätarn helt ok. Men när man kickar igång den är det precis som att motorn suger ut kraften ur mätaren och siffrorna tonas liksom ut (digital) och man kan knappt se vad de står på den. Tror inte de har med batteriet att göra för det har ja precis bytt.

yamaha_nisse

Juden i ditt hem
Gick med
2 Mar 2007
Hoj
Yamaha DT125X
Kanske sitter en för stor framlampa, alltså en som tar mer watt en hojen är byggd för. Men tror att den ska klara av det ändå.

Ser att du är ifrån Halmstad, Då får vi fan ta och köra en runda när jag har klarat mitt körkort :)

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
åååhhh fan va nice med en till 125:A som finn hyffsat nära mig :p var i halmstad bor du ? och har du köpte en sådan fin oj måste du sätta på sm fälgar på den:tummenupp :yoparty btw så måste du oxå ladda upp några bilder till oss:) :tungan

yamaha_nisse

Juden i ditt hem
Gick med
2 Mar 2007
Hoj
Yamaha DT125X
åååhhh fan va nice med en till 125:A som finn hyffsat nära mig :p var i halmstad bor du ? och har du köpte en sådan fin oj måste du sätta på sm fälgar på den:tummenupp :yoparty btw så måste du oxå ladda upp några bilder till oss:) :tungan

Japp, deLi hur går det med körkortet?

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Japp, deLi hur går det med körkortet?

jo du har klarat uppskrivningen och tagit en lektion. i mon har jag en till sedan har bokat en massa. min uppkörning är den 15 agusti :S men ringer varje dag till vv och kollar efter en tidigare tid.... hur går det för dig?

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
jo du har klarat uppskrivningen och tagit en lektion. i mon har jag en till sedan har bokat en massa. min uppkörning är den 15 agusti :S men ringer varje dag till vv och kollar efter en tidigare tid.... hur går det för dig?

hade ockå 15 augusti men ringde engång på förmiddagen då jag var ledig och då fanns det 3 tider lediga som låg 2 veckor bort från den dagen jag ringde.

yamaha_nisse

Juden i ditt hem
Gick med
2 Mar 2007
Hoj
Yamaha DT125X

Jo då, ska köra upp på Torsdag :gnissla

Hamrin

Bleeaah
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
Aprilia Tuono Factory
hihi om någon vill veta så klarade jag min i förrgår ;) så sjukt underbar känsla när upkörnignsmannen säger att det är godkännt :D

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Kan ni ta sådant via pm? Eller i OT-tråden istället för att spamma här?

Riktigt nice KTM annars, ett par sm sulor på den bara så :drool

etts

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2007
Hoj
KTM exc 125 -07
Grus är så mycket manligare än asfalt :)

(säger jag :tuttar )

Visst är de roligt som fan på grusvägar i skogen, bara de att de är cirka 2 till 3 mil till dom goa grusvägarna och min tank är ju nästan nere på reserv då. :tungan Ne inte riktigt men nära på. Ska du ut och köra nån gång hänger ja gärna på så kan vi dra lite grusvägar. (om jag fått mitt kort vill säga) :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati