Kuggade...

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Ramnäs
Hoj
Aprlia Rs125 -94
Så hände det min första ( förhoppningsvis sista ) kuggning på teorin till A1 :huvet :gråta Men det är långt till sommare så jag får väll någon mer chans... Resultaten var inge vidare 36 av 65 :näsblod
Och för tillfället tappat lusten att göra någonting :va

Säkert inte många som bryr sej men jag ville bara skriva :rolleyes:
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Macke.. skrev:
Så hände det min första ( förhoppningsvis sista ) kuggning på teorin till A1 :huvet :gråta Men det är långt till sommare så jag får väll någon mer chans... Resultaten var inge vidare 36 av 65 :näsblod
Och för tillfället tappat lusten att göra någonting :va

Säkert inte många som bryr sej men jag ville bara skriva :rolleyes:

:pannkyss

Men det är ju långt kvar tills uppkörningarna börjar så du har ju tid att öva :tummenupp
 

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Ramnäs
Hoj
Aprlia Rs125 -94
seyou skrev:
:pannkyss

Men det är ju långt kvar tills uppkörningarna börjar så du har ju tid att öva :tummenupp
Jo men fan notera att jag fyller 17 i februari och har pluggat i perioder hela sommare men inget prov pga lite olika saker som semester ect ect

Men men får väll rå läsa i boken när jag slutat stirra in i väggen typ :3freak
 

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
kan säga: Det hjälper inte att bara läsa i boken. den bara gör allt kompleserat.
Ladda hem ett Teori prov från DC++ eller från nån annanstans. Det är oftast sånna prov och övningar de har på Körskolor. Det gjorde jag. eftersom det värkade inte funka och bara läsa i boken. kuggade 2 gånger.
 

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Ramnäs
Hoj
Aprlia Rs125 -94
Kronen skrev:
kan säga: Det hjälper inte att bara läsa i boken. den bara gör allt kompleserat.
Ladda hem ett Teori prov från DC++ eller från nån annanstans. Det är oftast sånna prov och övningar de har på Körskolor. Det gjorde jag. eftersom det värkade inte funka och bara läsa i boken. kuggade 2 gånger.
Okej :Bugar En bra hubb skulle inte sitta helt fel :) Någon som kan ge en??

Edit: Och vad ska man söka på :confused:
 
Last edited:

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
hmmm har inte DC här. och kan ingen hubb i huet. Ta för det första och leta efter Svenska hunnar. (BBB) som: Tankafett, maximumspeed mfl
¨
men sök på: körkortsprov, teoriprov, etc etc
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Macke.. skrev:

Sök på bonniers trafikskola. Är för visso för bil, men jag läste i boken trode jag inte fatta något typ, ladda ner det programet gjorde det några ggånger läste sidorna som den hänvissa till.
Gick och gjorde provet fick 58 poäng direkt och hade 35 min kvar av prov tiden som jag kunde ha kollat igenom frågorna på. Men va hjälpte det, jag gör uppkörningen den 1 april i vilket fall som hälst. :huvet
 

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
alltså jag måste ha haft en jävla tur.. jag klarade teorin typ i slutet av September. och får en uppkörningstid den 1 okt. kuggar på den. sedan får som TUR en uppkörningstid som va den absolut sista för säsongen. och klarar den snacka om Tur.....
 

Speedsoda

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Nattsvart Racing Devil, förklädd cross.
Jag körde lite bonniers trafikskola. Sen läste jag mc-boken och körkortsboken dagen innan. 57 rätt första. Kör hårt, du har ju gott om tid iaf :) .
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kronen skrev:
alltså jag måste ha haft en jävla tur.. jag klarade teorin typ i slutet av September. och får en uppkörningstid den 1 okt. kuggar på den. sedan får som TUR en uppkörningstid som va den absolut sista för säsongen. och klarar den snacka om Tur.....

Fan vilket tur du hade!

Jag var lovad en plats på sista uppkörningen men vv drog in 5 platser. Och då valde aset på körskolan att kicka mig från den. Dom var 10 som skulle köra upp 6 av dom var inte i närheten av attfå godkänt. :4skrika :huvet :död

har bokat tid den 1 april som privatist.. Tänker fan inte låta en till körskola suga ut maximalt med pengar av mig.
 

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
naj släng för tusan inte ut pengar på körskola.. min körskolelärar va inte redig.. han lärde ut 1 sak varje lektion iställe för säga allt första. klart bara för att suga pengar från en... jag slängde ut säkert 4000 - 5000:- på de Aset och jag lärde maj knappt ett piss.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kronen skrev:
naj släng för tusan inte ut pengar på körskola.. min körskolelärar va inte redig.. han lärde ut 1 sak varje lektion iställe för säga allt första. klart bara för att suga pengar från en... jag slängde ut säkert 4000 - 5000:- på de Aset och jag lärde maj knappt ett piss.

Gick 7 lektioner lärde mig inte ett piss.. Hotade med att gå till en annan då jävlar blev de fart på dom. :hihi Far valde att köpa ett paket på 15 70 min lektioner (50 effektiv tid! :fatta! ) Så jag körd klart det. de jag har kvar nu är kryp körning för de gick fan inte på deras hojar, läraren skulle visa och fick motorstop 3 gånger.. Är faktiskt lätare att kryp köra på fars 1000 kubikare. trots att den väger typ 250 kg, testade det hemma på gårdsplannen eftersom jag inte fått ihop crmen. :D
 

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Ort
Skåne - Bromölla
Hoj
Här var det tomt.
kan säga.... ta din egen och kör upp med FFS. CRMen är as lätt att krypköra med.. men du har god tid att fundera och öva på ju... :tummenupp
 

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Ramnäs
Hoj
Aprlia Rs125 -94
stoooffe skrev:
Bonniers Trafikskola 2004 finns att ladda hem på www.swebits.org :tummenupp

Har dock aldrig testat det själv!

Om du inte är medlem så kan ja ladda hem det o dela ut det på DC till dig.
Tack men det behövs inte laddar 2004 från dc just nu :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kronen skrev:
kan säga.... ta din egen och kör upp med FFS. CRMen är as lätt att krypköra med.. men du har god tid att fundera och öva på ju... :tummenupp

Är den verkligen det? Tar koplingen pricist? Inte som dom på körskolan som tog olika hela tiden? Kon bannan med crmen, hur går det är den in mycket störe och klumpgare än dom där 4 taktarna?

Jo jag har ganska gott om tid. Farsan hota mig med att göra mig arvlös om jag inte klarade det på första, så vi ska ut och övningsköra mycket i vår. Farsan har en kompis som är mclärare så han ska typ tipsa mig om vad kontrolanterna skllue kunna klaga på.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top