Kul för 3000:-??

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Jag har av någon outgrundlig anledning fått i uppgift att leta rätt på något kul att ge till min pesionerande chef i avslutningspresent. :rolleyes:
Gubben gillar tydligen motorsport, har åkt hoj i sin ungdom (ända till han klotade i sergelrondellen), och är "ung" till sättet.
Har funderat på att tex köra F3-bilar på Mantorp, eller släpa ut gubben på en hoj ett par varv runt. Är det kanske någon som har lite kontakter så man kan få "mycket för pengarna" eller "bästa pris"?? Hela kalaset får gå på runt 3000 bagare, och det BEHÖVER inte vara motorrelaterat. Ge mej lite uppslag på "upplevelsepresenter" nu boys n' girls!!

/FW

ake_fisk

Member and founder of - PoK -
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Gixxer 750
watson skrev:
Jag har av någon outgrundlig anledning fått i uppgift att leta rätt på något kul att ge till min pesionerande chef i avslutningspresent. :rolleyes:
Gubben gillar tydligen motorsport, har åkt hoj i sin ungdom (ända till han klotade i sergelrondellen), och är "ung" till sättet.
Har funderat på att tex köra F3-bilar på Mantorp, eller släpa ut gubben på en hoj ett par varv runt. Är det kanske någon som har lite kontakter så man kan få "mycket för pengarna" eller "bästa pris"?? Hela kalaset får gå på runt 3000 bagare, och det BEHÖVER inte vara motorrelaterat. Ge mej lite uppslag på "upplevelsepresenter" nu boys n' girls!!

/FW

För 3000:- är tillräkligt för att hoppa fallskärm!!! Gubben kommer helt tokig och Ni kommer ge honom ett minne för livet...Det är för övrigt något jag rekommenderar för Alla....Hoppa fallskärm, det finns ett liv före och ett efter..Jag lovar :banana

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
ake_fisk skrev:

För 3000:- är tillräkligt för att hoppa fallskärm!!! Gubben kommer helt tokig och Ni kommer ge honom ett minne för livet...Det är för övrigt något jag rekommenderar för Alla....Hoppa fallskärm, det finns ett liv före och ett efter..Jag lovar :banana

Man skulle ju kunna hoppas på att skärmen inte veklar ut sig... Kan vara en ideé... :rolleyes: (Folk som känner mej och vet historian, vet att jag inte är så "kär" i min boss... :mad: )

/FW

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Höll inte Patrick och SWT-racing i något liknande att dom körde lite med med folk bakpå hojen vid möhippor och dylikt.
Du kan ju höra efter med honom/dom.

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Luftballongfärd
Fallskärmshopp
Glidskärmsflygning
Spaka-själv flyglektion hos ngn flygklubb
Provlektion på dykskola
Magnus Carlsson (m.fl.) stunt-åka-med på hoj
Formelbilskolan på... Mantorp är det väl? (Formel Ford har jag för mig)
Ridutflykt en helg på vanlig häst, kuligare än det låter

ddevil

Ny medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
KTM LC4 640 SM
Dra me honom till eriksdalsbadet. Hyr en simhoppsinstruktör o lär er göra dubbla baklängesvolter på en timme från 10 meter. Alla får vara med o alla kommer garanterat klara det. Han får även testa att göra tandemhopp...

Var några på jobbet som var iväg på en svensexa förra veckan o körde det. Så coolt... så kan "gubben" glänsa lite vid hopptornen till sommaren oxå

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka