Kul händelse

mumintroll

mumintroll
Gick med
19 Oct 2012
Hoj
Suzuki (en röd jävel)
Måste dela med mej av en kul händelse som skedde sent igår kväll då jag bestämde mig för att återuppleva moppetiden och drog fram min gamla moppe ur garaget för en nattlig tur runt min lilla hemstad. Sagt och gjort så gick jag ut i garaget och sparkade igång moppen som gick lite trögt efter månader i garaget. Jag tog vägen längs med vattnet och ungefär vid båtplatsen möter jag ett gäng på sporthojar, jag känner igen en av dem så jag stannar och växlar några ord. Det hela slutar med att de alla sluter upp bakom min lilla moppe som toppar 40 som värst och så kör hela gänget på 6 pers, 1 moppe och 5 sporthojar runt stan med min lilla fjollmoppe i täten. :lol :rofl

mumintroll

mumintroll
Gick med
19 Oct 2012
Hoj
Suzuki (en röd jävel)
Om de åkt glidarhoj, så hade du rökt dem:fakta

Kanske det. Tror dom lät mig köra först bara för att jag inte skulle få mindervärdeskomplex på min moppe, plus att det är 40 km/h fartbegränsning i nästan hela stan. Ca 8 km orkade dom rulla omkring i min sevliga takt innan dom gav sig iväg på egna äventyr :D

mumintroll

mumintroll
Gick med
19 Oct 2012
Hoj
Suzuki (en röd jävel)
Näe! Hade haft ett ypperligt tillfälle att fotografera moppen tillsammans med alla hojar när vi stod och tramsade skit, synd att jag inte tänkte på det :lol