man kan ju undra om det är planerat
men kul e det hehe
http://www.joked.com/view.php?id=145&item_nr=16&total=90
http://www.joked.com/view.php?id=145&item_nr=16&total=90
jo chrille det är kul.. men jag tror oxå att det är fejkChrille skrev:Dumjäveln som hänger upp en kattleksak på det sättet borde ha en riktigt fet smäll. Visst ser det kul ut men om man betänker att katten lider ordentligt under flygturen och sen kanske skadar klorna/tårna riktigt illa så ä det inte så kul längre.
Hade det varit ett barn som hade riggat leksaken så hade det väl varit en sak men det tror jag inte att det är.
Tror inte att det är det minsta fejkat...
Såg inte kattleksaken faktiskt första gången.. Hur kunde katten fastna kan man undra..Chrille skrev:Dumjäveln som hänger upp en kattleksak på det sättet borde ha en riktigt fet smäll. Visst ser det kul ut men om man betänker att katten lider ordentligt under flygturen och sen kanske skadar klorna/tårna riktigt illa så ä det inte så kul längre.
Hade det varit ett barn som hade riggat leksaken så hade det väl varit en sak men det tror jag inte att det är.
Tror inte att det är det minsta fejkat...
Felix skrev:Såg inte kattleksaken faktiskt första gången.. Hur kunde katten fastna kan man undra..
Jävligt dålig stil med djurplågeri iaf.
Skönt, då behövde jag inte grubbla mer över hur det fejkades till..NinjaRob skrev:Som tur är så är detta fejk! Taget från en Nokia reklam! Jag har sett hela klippet och det är en kille som filmar detta med sin Nokia osv..... Så oroa är inte för katten. Hade det varit på riktigt så skulle ägaren ha en pungspark![]()
NinjaRob skrev:Som tur är så är detta fejk! Taget från en Nokia reklam! Jag har sett hela klippet och det är en kille som filmar detta med sin Nokia osv..... Så oroa är inte för katten. Hade det varit på riktigt så skulle ägaren ha en pungspark![]()
blom skrev:jo chrille det är kul.. men jag tror oxå att det är fejk
Chrille skrev:Nähää![]()
![]()
Här snackar du med killen som skickade hem ett gäng grinande ungar i småskoleåldern för något år sen. Farbror Chrille kom på ungdjävlarna med att kasta sten på en katt. När jag förklarat färdigt för dom vad jag skulle göra med dom om dom inte la av så var det mycket darr på läppen....
Sen vandrade jag vidare in i solnedgången - Nöjd med att ha skrämt ett gäng lekisungarn riktigt ordentlig.
Djruplågeri är aldrig roligt.
KIRE skrev:. Men den är ju nästan säkert fejkad. Hur skulle katten kunna fastna annars?
Felix skrev:Men att skrämma skiten ur småbarn är roligt eller....![]()
![]()
Chrille skrev:Nähää![]()
![]()
Här snackar du med killen som skickade hem ett gäng grinande ungar i småskoleåldern för något år sen. Farbror Chrille kom på ungdjävlarna med att kasta sten på en katt. När jag förklarat färdigt för dom vad jag skulle göra med dom om dom inte la av så var det mycket darr på läppen....
Sen vandrade jag vidare in i solnedgången - Nöjd med att ha skrämt ett gäng lekisungarn riktigt ordentlig.
Djruplågeri är aldrig roligt.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |