håkanolsson skrev:Lite svårt att hänga med i texten. Vad är problemet? Att det inte är Pioneer?
Om det är så, så har ju kunden helt rätt. Han har ju fått helt fel grejer. Eller?
(måste ha missuppfattat vad denhäringa tråden handlar om)
Foggy skrev:Hmm - är det kunden eller kundtjänst som skrivit detta inlägg
/F.
UrbanTiger skrev:2.4(!!!) st DVD+RW (2.4x DVD+RW), det måste vara felslag 24 DVD+RW ska det nog vara.
Klart grabben ska ha sina tomskivor
Oki. Hajar.Barilla skrev:Jag hittade bilden på Internet...
Annicka skrev:Om jag förstog rätt så brukar det ju stå på kartongerna till dvd och cd brännare vilka hur fort brännaren läser eller skriver på olika skivor.
Jag förstog det som att kunden har missförståt och trott att han ska få
24x DVD+RW osv. Men i själv verket så står det att brännaren bränner 24 "gånger" hastigheten på DVD+RW skivor.
Så förstog jag det som
Och tro mig det finns såna kunder som har missförståt det där. Jag har haft en sån kund. När jag förklara för honom hur det låg till så skämdes han lite.
/Annicka
Äh, det e väl en del i det hela - att det gör lite överstyr (du känner väl Sporthoj?). Men visst var det ett småkul faxBarilla skrev:Det var helvete vilken diskussion det blev om detta fax... jag tänkte bara förgylla dagen lite men det verkar som att alla letar fel i inläggen istället för att underhållas... *suck*
Foggy skrev:Äh, det e väl en del i det hela - att det gör lite överstyr (du känner väl Sporthoj?). Men visst var det ett småkul fax
/F.
håkanolsson skrev:Lite svårt att hänga med i texten. Vad är problemet? Att det inte är Pioneer?
Om det är så, så har ju kunden helt rätt. Han har ju fått helt fel grejer. Eller?
(måste ha missuppfattat vad denhäringa tråden handlar om)
Annicka skrev:Om jag förstog rätt så brukar det ju stå på kartongerna till dvd och cd brännare vilka hur fort brännaren läser eller skriver på olika skivor.
Jag förstog det som att kunden har missförståt och trott att han ska få
24x DVD+RW osv. Men i själv verket så står det att brännaren bränner 24 "gånger" hastigheten på DVD+RW skivor.
/Annicka
Barilla skrev:Din iaktagelse stämmer överrens med min uppfattning
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand