Kundnr på Autoparts för oss i Umeå

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Jobbade förut och nu knäcker jag extra bredvid studierna på Autoparts. Kom in en kille igår och handlade blinkers som han skulle modda in på sin svarta tl1000r! :tummenupp Var skoj att få snacka lite hoj istället för bilar hela dagarna.
Kom jag idag på tanken att jag kunde fixa ett kundnummer åt oss här på sporthoj från umeå, ger lite rabatt på sisodär 10-20%, får kanske även jag lite nytta utav för då kanske man får se lite fler hojar och träffa trevligt cykel folk på dagarna när man jobbar och sliter :hihi :tungan
Kundnummret är: 2006 och står på: SPORTHOJ, UMEÅ. Så kom gärna förbi om ni behöver nått, och ta gärna med hojen. :banana :tungan Jag jobbar även imorgon så är det någon som är ute och "fin" glider så är det bara komma förbi och kolla och hälsa om ni känner för det. :tummenupp

Last edited:

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
dsundelin skrev:
2156196 Jobbade förut och nu knäcker jag extra bredvid studierna på Autoparts. Kom ....
Verkar som om det blir kasst väder imon...
:huvet
Hemma i Kiruna var det 10cm nysnö på backen... :tomten

Schvidja

En cylinder per hoj räcker!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
KTM 625sxc
Era batterier är klart underskattade, köpte ett varta hos er för en tredjedel av orginalbatteripriset och batteriet verkar vara dubbelt så bra som original.
Får man rabatt så är det ju ingen tvekan vart man shoppar.

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Schvidja skrev:
2156948 Era batterier är klart underskattade, köpte ett varta hos er för en tredjedel av orginalbatteripriset och batteriet verkar vara dubbelt så bra som original.
Får man rabatt så är det ju ingen tvekan vart man shoppar.

Bra att du är nöjd! :banana
Ne varta är bra batterier. Sedan förra sommaren har vi tagit hem lite fler modeller, vi bytte nämligen leverantör på batterierna och då passade vi på att plocka hem mer mc batterier.

Måste även passa på att slå ett slag för de smidiga Ctek laddarna, köpte ut en igår när bilen började bli trött. Följer med ett ganska enkelt och bra "kit" som man kan montera på mc batteriet. De är två kablar från en kontakt som dras fast på vardera polerna och kontakten drar man ut på lämpligt ställe, sen så är det bara ansluta kontakten till laddar. Tanken är väl att de ska underlätta genom att man ska slippa plocka fram batteriet när man måste ladda, bara plugga in. :tummenupp Är lite dålig på förklara men. :rolleyes: Sen är de ju olika hur jobbigt de är att plocka fram batteriet också.

Som sagt de är bara att dyka förbi! :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...