Kungen har anlänt!

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Då har man get upp bike pga alla moppefuckon. Så då måste man erkänna sig besegrad. Medlem i ett sporthojs forum :gnissla det bästa forumet för motorcyklar på nätet måste jag erkäna :Bugar
Det va allt för mig. Nu ska jag börja ställa en massa dumma frågor och stava som jag är drogad :rolleyes:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
jooo då=)

Bifogat

• newbie5.jpg
    newbie5.jpg
    22.2 KB · Visningar: 41

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
enduroemil skrev:
Då har man get upp bike pga alla moppefuckon. Så då måste man erkänna sig besegrad. Medlem i ett sporthojs forum :gnissla det bästa forumet för motorcyklar på nätet måste jag erkäna :Bugar
Det va allt för mig. Nu ska jag börja ställa en massa dumma frågor och stava som jag är drogad :rolleyes:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil
Du är inte ensam i ditt beslut. Välkommen till denna drog :tummenupp

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
enduroemil skrev:
Ha det bra!

//En grön EnduroEmil

Välkommen!!!
Började själv min hojkarriär med en RD125.
Uppmanar alla att hälsa på unga som åker "skitraka". De kommer säkerligen att köpa tung senare. Men snart struntar jag i all hälsa på kromslädarna som sällan gör det tillbaka. Tror det gäller första-gångs-åkarna-med stadd kassa-som-inte-tittar-längre-fram-än framhjulet.

Försök hålla en hög kvalitet i det svenska språket. Hur kommer det att se ut framöver i arbetslivet när en utredning kommer att bestå av "Öhh" och "ba skulle ut o tjakka"....

Själv hade jag 2:a i svenska, men man lär sig med tiden med bra stöd från omvärlden.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...