Svane
Nu med cykel...
Handlade lite kläder på Dressman för ett tag sedan. Generellt tycker jag de har mycke gubbkläder men jag lyckades hitta en skjorta o ett par tröjor iaf. Efter de första tvättarna av ovan nämda har följande hänt;
Skjortan för 299 spänn blev "noppig" och luddig på ytan.
De båda tröjorna dessa också för 299 kr/st har efter ytterligare ett par tvättar blivit bredare än ladugårdsvägg och med en läng som hade visat Britneys bröst. Armarna slutar en bit ovan handlederna.
Dressman expanderar ju som fan och jag undrar hur ett företag som säljer så dåliga kläder kan gör det?? Eller är det jag som haft "otur"??
Skjortan för 299 spänn blev "noppig" och luddig på ytan.
De båda tröjorna dessa också för 299 kr/st har efter ytterligare ett par tvättar blivit bredare än ladugårdsvägg och med en läng som hade visat Britneys bröst. Armarna slutar en bit ovan handlederna.
Dressman expanderar ju som fan och jag undrar hur ett företag som säljer så dåliga kläder kan gör det?? Eller är det jag som haft "otur"??

Personligen tycker jag att 299 spänn för en långärmad T-shirt är klart tillräckligt. Har tröjjor från H&M för 149 som håller betydligt bättre....