Kvinnor i bur inomhus??

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Frågan ställes till SH:s alla allvetare!

Det är alltså inte min kvinna det gäller...eller rättare sagt så har jag ju ingen...men jag vet om en. Nåja..frågan lyder

Mår en kvinna dåligt av att sitta i bur inomhus. (Typ en sån där bilbur)

Kan dom "känna" sig instängda...eller fattar dom inte att dom inte får röra sig fritt. Är det kanske olika i olika kulturer?

//Werre

(http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190007)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Bra tråd! Nåt tips om var man kan köpa burar? Och bör man madrassera väggarna så att inte grannarna störs av skrik före den har aklimatiserat sig till buren?

Bör man kosta på den träningsutrustning så som motionscykel och dylikt så att den inte blir fet och slapp? Eller är det billigare/enklare att helt enkelt bara byta till en ny kvinna då man tröttnat? Och vad gör man i så fall med den gamla? Vågar man annonsera ut den på Blocket?

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Jag har en relaterad fråga...

Har riggat en burfälla och funderar på vad man lämpligast kan beta av med? Har provat med en sån baby som ligger och skriker. Jag tendar dock bara fånga desperata 35 åringar, tips på annat bete?

Siktar in mig på 23-28 åringar, give or take.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hur funkar det att ha dom i bur utomhus? Måste man bygga koja med värme? Vilka är minsta rekomenderade mått?

Dark_Messenger

Guest

Har riggat en burfälla och funderar på vad man lämpligast kan beta av med? Har provat med en sån baby som ligger och skriker. Jag tendar dock bara fånga desperata 35 åringar, tips på annat bete?

Du slänger givetvis in VISA-guldkortet. Det nappar de på, sedlar är så nitti lixxom. :mattias

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Nja sommaren ska nog funka utan värme men nu är det ju snart höst så någon form av värmekälla är nog att föredra. Storleksmässigt vet jag inte beror väl mest på hur stor kvinnan i fråga är....

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Hundvalpar funkar nog bäst då.

Men själv föredrar jag att jaga runt dom lokala vattenhålen. Det blir liksam mera sport då. Finns det inget ord för det? Det finns ju sportfiske men inget som heter sportjakt... :va

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag har funderat på om det inte är bättre att ha dom i byrålådan. En sån där stor bur tar ju trots allt en hel del plats. Fula är dom också.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Vill bara tipsa de som har flera kvinnor att hålla dem i separata burar utom synhåll från varandra, kan av egen erfarenhet säga att det där med att skaffa två så att dom kan hålla varandra sällskap när man är iväg inte funkar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ett väldigt bra alternativ är ju o skicka iväg dom på en sån där kennel, då kan man ta hem varelsen när andan faller på o sen får kenneln ta hand om den igen.

Då slipper man allt gnäll som uppstår 23.5h/dygn.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024