Masonit
Gudomlig sporthojare
Kvinnor är så rädda för att göra fel. Att någon ska komma på att orsaken till felet är dem själva. Därför gömmer dem sig bakom "vi".
\Masonit
\Masonit
Säger som jag alltid sagt, orsaken till att det inte är lönt att försöka förstå är att kvinnor säger en sak, menar en annan och tänker en tredje...
Frugan till sina vänninor: "VI ska bygga där, VI ska renovera där, VI ska spika och måla"....
"Blanda inte in mig i vårt förhållande."
eller;
"Lägg dig inte i vårt förhållande."
Japp, det där känner jag igen...
Vi har/ska renovera mm mm
Jag tror dom helt enkelt säger fel, dom menar ju så klart Ni på ett högakningsfullt sätt när dom talar till oss![]()
Frugan till sina vänninor: "VI ska bygga där, VI ska renovera där, VI ska spika och måla"....
Det är då man ropar från badrummet: Älskling har du sett våra kalsonger när gästerna kliver in i hallen.
Det är fanimej helt underbart att vara singel.
Förutom de gånger du vaknar upp ensam och kåt mitt i natten och får umgås med Lena. Då är det ganska bra att ha en snygg flickvän bredvid sig som inte anar vad som komma skall.
Förutom de gånger du vaknar upp ensam och kåt mitt i natten och får umgås med Lena. Då är det ganska bra att ha en snygg flickvän bredvid sig som inte anar vad som komma skall.
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj