Läger BRNO-BILLIGA DÄCK!!!!-Tillbehör...

JRL

Lacke
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSW 125
Har precis fått prislista på däck, Metzeler och Pirelli. Försäljning kommer att finnas på banan. (Beställning i förväg ) Vi får cirka 45-50% rabatt mot ordinarie pris.
Ex. (1.000-1.300:) för slicks till dieselmaskiner.
Prislistan kommer på min hemsida ikväll, där kan man beställa de däck som önskas.
http://www.jrl-racing.com

Det kommer även att vara försäljning och visning av skinnställ och personlig utrustning på banan.
/Johnny

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
JRL skrev:
Har precis fått prislista på däck, Metzeler och Pirelli. Försäljning kommer att finnas på banan. (Beställning i förväg ) Vi får cirka 45-50% rabatt mot ordinarie pris.
Prislistan kommer på min hemsida ikväll, där kan man beställa de däck som önskas.

Det kommer även att vara försäljning och visning av skinnställ och personlig utrustning på banan.
/Johnny

Jag utgår från att de priserna är per styck, eller? Och det låter ju grymt bra om det stämmer. Ja, ja, jag får väl hålla mig till i kväll när listan kommer upp då...

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
JRL skrev:

/Johnny

Bra Johnny!!!! Vi längtar till kvällen o att få göra ett besök på din klatchiga hemsida.

/Jorpes

Last edited:

JRL

Lacke
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSW 125
ZoulFly skrev:
Jag utgår från att de priserna är per styck, eller? Och det låter ju grymt bra om det stämmer. Ja, ja, jag får väl hålla mig till i kväll när listan kommer upp då...
Japp! priserna är naturligtvis per styck annars vore det väl för bra

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Kanon, slipper man släpa åt ena hållet iaf.
Antar att vi får åka på vilka däck vi vill där nere så det kan ju va kul att prova på slicks, det har jag aldrig gjort. Men det är väl nåt race också? Vad gäller där? Mönstrade SS-däck eller (för 600:eek:rna dårå) ?

JRL

Lacke
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSW 125
Gulsnabbtrajja skrev:
Kanon, slipper man släpa åt ena hållet iaf.
Antar att vi får åka på vilka däck vi vill där nere så det kan ju va kul att prova på slicks, det har jag aldrig gjort. Men det är väl nåt race också? Vad gäller där? Mönstrade SS-däck eller (för 600:eek:rna dårå) ?
Du/ni kan nog åka på vilka däck ni vill, det är ju inte precis VM vi ska tävla i.
Men för säkerhets skull ska jag kolla. Men på träning kan ni åka på slicks de slits väl inte lika snabbt som mönstrade. Ni ska väl åka ett antal varv förmodar jag :lol

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CR 250 Tvitakt
JRL skrev:
Du/ni kan nog åka på vilka däck ni vill, det är ju inte precis VM vi ska tävla i.
Men för säkerhets skull ska jag kolla. Men på träning kan ni åka på slicks de slits väl inte lika snabbt som mönstrade. Ni ska väl åka ett antal varv förmodar jag :lol

Fan va kul det här träningslägret skulle varit. Kan man åka med som åskådare och ölhandlare ? :D

/Fredrik

Boxer

Boxermotorns slav
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1100SS, Zundapp 50, 1/3 Bajamaja, TVR Griffith 500
Pit Box

Tjena Brno kamrater.

Hyra av Pit Box?

Vi är 3 från Malmö, finns det fler som vill dela? :fyllisar

Hälsn. Mathias