Jag får väl också rapportera lite om vad jag tyckte om denna min första banåkning.
Helt jävla suveränt roligt! Är så sugen på mer åkning på bana, och lusten av att köra gata är nästan helt borta. Jag blev biten direkt kan man säga. Detta är min första semestervecka, så det blir svårt att toppa gårdagen.
Körningen: tyckte att det gick jättebra. Fick inga tider på mig själv, men jag körde i alla fall snabbare än vissa här inne.
De första passen hade jag väldiga problem i Depåkurvan, då jag gasade för mycket ut ur Högfartsböjen och bromsade på mig in i Depåkurvan nästan varje gång. Dock fick jag till det bättre och bättre, och på tredje passet låg jag bakom Miinin i ett par varv och fick bra hjälp med spårvalet.
Ett litet klagomål har jag dock, och det är instruktörerna som får kritiken. Jag blev vid ett par tillfällen ganska bryskt omkörd på innern av en instruktör. En gång precis innan jag skulle bryta ner in i Esset, vilket resulterade i att jag fick byta spår hastigt och lustigt. Ingen trevlig upplevelse.
Dessutom, ett stort tack till Chrille som lät oss nyttja hans depåtält som om det vore vårat eget.
Edit: syftningsfel.