Lämnar cheyen hemma?? ångestpresent?

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Tjena,

Så här ligger det till..

För typ 1,5 år sedan träffade jag en tjej och vi började dejta och ganska snart så var vi ett par.. Redan efter tre månader eller nått så stack jag till Thailand med några polare på en sedan länge planerad resa..
På den resan fick vi mersmak och bestämde oss för att göra en resa till nästkommande vinter.. Och eftersom jag då inte visste hur seriöst vårt förhållande skulle bli så var det i stort sett bokat..

Så på torsdag drar jag till Filippinerna i fem veckor med min polare men problemet nu är att jag känner mig lite dum som "lämnar" henne hemma..

Hon säger: -Klart du ska åka.. Detta har ni planerat länge och ni kommer få skitkul etc..

Men jag vet att hon tycker det är lite jobbigt att jag drar i fem veckor och kan inte sluta tänka på vilken kanontjej hon är.. (De flesta polare jag har flinar o undrar hur jag får igenom en sån resa då de själva måste typ be om lov om de skall bort över en helg..)..
Jag får helt enkelt lite ångest.. vill ju helst ha med henne ju men samtidigt är det en grabbresa..

Nu vill jag visa min uppskattning men är fruktansvärt dålig på att komma på ideer o visa vad jag menar... så jag tänkte att nån här inne kanske har en idé på hur jag kan visa henne det innan jag åker?? Nått som kanske får dessa fem veckor att kännas lite bättre för henne..

:Bugar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En flygbiljett ner till Filippinerna en vecka? Dina polare har säkert inget emot om hon hälsar på en snabbis.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Billg hemhjälp från Filippinerna?

Köp nåt som om det vore hennes födelsedag annars (som om det skulle göra saken enklare... :hihi).

Smycken går alltid hem, kläder kanske - eller en helgkryssning för två när du kommer hem? Det är ju lite beroende på budget faktiskt. :)

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Har du mycket pengar?
Åk hem över en helg och överraska henne.
Har du tur är ni fortfarande tillsammans och hon blir jeteglad. Har du otur hittar du henne med någon annans åderpåle i munnen.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Har det fixat så att hon får en liten present/påminnelse av dig varannan dag eller någon gång i veckan!? :)

blommor, chokladask, en (billig) ring (5:- på ICA Maxi i dom där automaterna hehe) osv.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Nu vill jag visa min uppskattning men är fruktansvärt dålig på att komma på ideer o visa vad jag menar... så jag tänkte att nån här inne kanske har en idé på hur jag kan visa henne det innan jag åker?? Nått som kanske får dessa fem veckor att kännas lite bättre för henne..

Göm lite små söta lappar och meddelanden/ledtrådar lite här och där hemma hos er. :) Lägg tex en liten söt lapp under kudden med texten "saknar att soman invid din varma kropp" så att hon redan märker det samma kväll du åkt iväg.

Sen gömmer du en lapp i badrumsskåpet, en i skafferiet, ja ta och göm en för fan i kylen tom och skriv gärna ut ledtrådar till nästa ställe och att det står ytterligare instruktioner till nästa lilla lapp..
Göm på fiffiga små ställen, som tex i tvättkorgen, en i hennes jackficka osv...

Tex så kan du skriva massa små ledtrådar som slutgiltigen leder till att hon måste hitta ett visst cdfodral (ge hintar om artisten/bandet så hon får klura lite) och göm denna tex i bokhyllan.
I cdfodralet skriver du nr på låten hon ska lyssna på, och denna låt ska givetvis beskriva vad du känner för henne. :krama

Denna romantiska och omtänksamma distansuppvaktning kommer definitivt leda till att hon fullkomligt smälter och älskar dej än mer. :kiss
Hon kommer nog förmodligen att se framemot nästa gång du åker iväg. ;)

Last edited:

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
Era svar ang. flyga ner henne till phills eller åka hem över en helg??
Ärligt.. Filippinerna beståpr av 7200 öar.. jag skall byta flyg tre gånger innan vi kommer till vår första destination.. sen har jag 5 inrikes flyg redan bokat mellan olika ställen.. Det funkar helt enkelt inte.. Tar två dagar vart man än ska typ.. Det kanske hade funkat om man var i europa eller så..

Man kan ju iofs slänga en bunt tusenlappar på henne så hon kan ha skoj under tiden men det känns lite oproffsigt..

O du markus... stackars dig..:brinnerup

Dunderhonung:... Du e grym.. skall definitivt försöka hitta på nått sånt..:Bugar

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Era svar ang. flyga ner henne till phills eller åka hem över en helg??
Ärligt.. Filippinerna beståpr av 7200 öar.. jag skall byta flyg tre gånger innan vi kommer till vår första destination.. sen har jag 5 inrikes flyg redan bokat mellan olika ställen.. Det funkar helt enkelt inte.. Tar två dagar vart man än ska typ.. Det kanske hade funkat om man var i europa eller så..

Man kan ju iofs slänga en bunt tusenlappar på henne så hon kan ha skoj under tiden men det känns lite oproffsigt..

O du markus... stackars dig..:brinnerup

Dunderhonung:... Du e grym.. skall definitivt försöka hitta på nått sånt..:Bugar

Skicka tanten på "spa".
Det tycker dom är roligt, de små liven.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Gör slut innan du åker så slipper du ha ångest över att du lämna henne hemma och ligger med andra där nere... Sen när du kommer hem så har hon ändå längtat ihjäl sig efter dig och er älgskog blir hetare än nånsin! och ni blir ett gulligt par till nästa vinter igen... :)

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Beställ nån enklare resa med henne när du kommit hem... case closed :tummenupp

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Göm lite små söta lappar och meddelanden/ledtrådar lite här och där hemma hos er. :) Lägg tex en liten söt lapp under kudden med texten "saknar att soman invid din varma kropp" så att hon redan märker det samma kväll du åkt iväg.

Sen gömmer du en lapp i badrumsskåpet, en i skafferiet, ja ta och göm en för fan i kylen tom och skriv gärna ut ledtrådar till nästa ställe och att det står ytterligare instruktioner till nästa lilla lapp..
Göm på fiffiga små ställen, som tex i tvättkorgen, en i hennes jackficka osv...

Tex så kan du skriva massa små ledtrådar som slutgiltigen leder till att hon måste hitta ett visst cdfodral (ge hintar om artisten/bandet så hon får klura lite) och göm denna tex i bokhyllan.
I cdfodralet skriver du nr på låten hon ska lyssna på, och denna låt ska givetvis beskriva vad du känner för henne. :krama

Denna romantiska och omtänksamma distansuppvaktning kommer definitivt leda till att hon fullkomligt smälter och älskar dej än mer. :kiss
Hon kommer nog förmodligen att se framemot nästa gång du åker iväg. ;)

Jag röstar på "Die motherfucker die med Dope"

[YOUTUBE-ID]MH9BrZg4i-E[/YOUTUBE-ID]
:tummenupp

Last edited:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
vissa den här tråden för hon o fråga om du kan göra nåt för henne för att du vill.. :tummenupp

sen, grattis till en bra tjej som låter dig göra sånt här utan knussel.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ring Abo Hassan, Al-fadjis polare......han har ett företag som heter nåt med dotterförådet. Du lämnar din tjej där under resan som om det vore nå dagis och han garanterar att din tjej inte träffar en annan man.

Jag har gjort det ett antal ggr och det funkar skit fint.

[YOUTUBE-ID]u4jq6EXK2F0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
För det första, grattis till en toppentjej som inte låser in dig där hemma och förvandlar dig till en toffel.

Antar att du har längtat efter den här resan, så om du nu tar och bokar in nästa resa med henne, gärna inte så långt efter att du kommer hem så har även hon något trevligt att längta efter... en weekend nånstans kan räcka. Men jag tror ledordet här är längta.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Skulle du dö av att spendera 2 veckor till där nere? Flyg ner henne när dina polare sticker hem. Då kan du visa henne några av pärlorna ni hittat under er resa där. Visst, det tar ett tag för henne med transfers och så, men kanske går att lösa på något smidigt sätt, se till att möta henne där det är "närmast" hem eller så.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA