Län

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Hej

Varför vill ni veta vilket län jag bor i?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Detta är helt enkelt för att jag senare ska kunna skapa en funktion för att enklare utge information i forumet som är bättre anpassat per användare. T.ex under forumet "träffar" så kan du om du bor i Stockholms län, få trådar som handlar om stockholms län markerade på ett speciellt sätt.
Eller att om någon vill göra en sökning i medlemsregistret efter någon att köra med, eller bara kontakta av någon anledning... så kan man söka på sin region istället för att vara bunden till en viss stad i Sverige.

Det handlar inte om något annat.

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Detta är helt enkelt för att jag senare ska kunna skapa en funktion för att enklare utge information i forumet som är bättre anpassat per användare. T.ex under forumet "träffar" så kan du om du bor i Stockholms län, få trådar som handlar om stockholms län markerade på ett speciellt sätt.
Eller att om någon vill göra en sökning i medlemsregistret efter någon att köra med, eller bara kontakta av någon anledning... så kan man söka på sin region istället för att vara bunden till en viss stad i Sverige.

Det handlar inte om något annat.

Verkar som en vettig idé!:tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
3074572 Undrar om jag köper det där... :va Om sökningen kraschar för att ett fält är tomt så måste ju isf ALLA ha fyllt i innan det funkar?
Felaktigt var fel ord... men vad jag menar är att om 10 av 1000 fylt i och man söker efter ett visst län så känns ju funktionen inte speciellt nödvändig. Därmed tills dess att minst ett antal tusen av de aktiva medlemmarna fyllt i fältet så kommer det vara inaktiverat.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO