Hej
Varför vill ni veta vilket län jag bor i?
Knarkat ?
Nope man måste välja län nu för att kunna va på forumet
Ok.. Såg det nu!
Sorry.
Hooked du också?
Så snart ett större antal fyllt ... just nu är det inte så många och därmed kan sökningarna bli felaktiga.3074522Då borde det ju dyka upp ett Län-fält på sökamedlemmarsidan?
Detta är helt enkelt för att jag senare ska kunna skapa en funktion för att enklare utge information i forumet som är bättre anpassat per användare. T.ex under forumet "träffar" så kan du om du bor i Stockholms län, få trådar som handlar om stockholms län markerade på ett speciellt sätt.
Eller att om någon vill göra en sökning i medlemsregistret efter någon att köra med, eller bara kontakta av någon anledning... så kan man söka på sin region istället för att vara bunden till en viss stad i Sverige.
Det handlar inte om något annat.
Undrar om jag köper det där... Om sökningen kraschar för att ett fält är tomt så måste ju isf ALLA ha fyllt i innan det funkar?Så snart ett större antal fyllt ... just nu är det inte så många och därmed kan sökningarna bli felaktiga.
Felaktigt var fel ord... men vad jag menar är att om 10 av 1000 fylt i och man söker efter ett visst län så känns ju funktionen inte speciellt nödvändig. Därmed tills dess att minst ett antal tusen av de aktiva medlemmarna fyllt i fältet så kommer det vara inaktiverat.3074572Undrar om jag köper det där... Om sökningen kraschar för att ett fält är tomt så måste ju isf ALLA ha fyllt i innan det funkar?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|