Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är inte mycket för att dansa, dansar vals om det krävs och hoppar väl runt som en annan dåre och pumpar med armen på fyllan. Men just shuffle är ändå lite tilltalande... Siktar inte på att börja med något seriöst eller bli särskilt bra på det, tycker mest att det hade varit jävligt awesome att kunna komma med lite "riktiga" moves på någon skolfest när någon envisas med att dra igång party rock anthem...
Någon här som shufflar? Några bra "down to earth"-tips till en nybörjare?
Har kollat diverse tutorials på youtube, men tänkte mest bara kolla om någon har lite konkreta enkla nybörjartips (eller kanske en extra jävulskt bra tutorial) att komma med?
Just nu går det väl inte sådär skitbra prexis...
Siktar väl främst på att nöta in en snygg walking man plus T-step, sen kan jag säkert variera mig med lite kicks och grejer om jag bara kan grunderna som ett rinnande vatten... Min nuvarande walking man är allt annat än flytande om vi säger så, gubbfan verkar ju stelopererad

Någon här som shufflar? Några bra "down to earth"-tips till en nybörjare?
Har kollat diverse tutorials på youtube, men tänkte mest bara kolla om någon har lite konkreta enkla nybörjartips (eller kanske en extra jävulskt bra tutorial) att komma med?

Siktar väl främst på att nöta in en snygg walking man plus T-step, sen kan jag säkert variera mig med lite kicks och grejer om jag bara kan grunderna som ett rinnande vatten... Min nuvarande walking man är allt annat än flytande om vi säger så, gubbfan verkar ju stelopererad