Läskig bildserie

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Malmø
Hoj
Firestorm
Fan vad äckligt... Ser ut som en hulken eller nåt i reflektionerna i spegeln. Sen ser man ögon ur hålet i trädet me...
Creepy!
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
McB skrev:
Eh, nån har gjort lite bilder som skall verka skrämmande, med sin polare... Spöken, trehövdade monster och sånt finns inte på riktigt.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Bingo skrev:
Eh, nån har gjort lite bilder som skall verka skrämmande, med sin polare... Spöken, trehövdade monster och sånt finns inte på riktigt.

Nej, men mördare finns.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Kay skrev:
Fan vad äckligt... Ser ut som en hulken eller nåt i reflektionerna i spegeln. Sen ser man ögon ur hålet i trädet me...
Creepy!

Kolla igenom skogsbilderna, mellan träden... :skrämd
 

sandstream

Guest
McB skrev:
Har kollat noga och läst tråden. Visst finns det en och annan sak i bilderna som ser mysko ut men jag slår vad om att det är trådstartaren som ligger bakom allting och att det bara är fejk.
 

mia83

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen just nu
Ihhhh lite små kusligt. La märke till alla de där sakerna innan jag ens läste tråden. Ser lite skumt ut.
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
sandstream skrev:
Har kollat noga och läst tråden. Visst finns det en och annan sak i bilderna som ser mysko ut men jag slår vad om att det är trådstartaren som ligger bakom allting och att det bara är fejk.

Det KAN vara fejk, men det kan också vara så att allt är sant... Man vet aldrig, mysko saker har hänt förr.
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Hähä läste tråden nu, är det Kittyklubbens forum eller? :hihi
Jag hade en polare i lumpen som brukade peka ut en massa monster och sånt i träden när vi stod post. Han var enerverande.

Men bilderna ÄR fina!
 

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Enköping
Hoj
Gixxer
Usch!!! *ryser* Kommer garanterat att börja tänka på dom där kusliga bilderna när jag ska försöka sova ikväll... Och jag som e sååå mörkrädd...
:skrämd :skrämd

// Lena
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Bingo skrev:
Jo, det förstås. Men de brukar vanligen inte uppträda som skräckfilmsfigurer. Sen kryllar det av smådemoner i en del av träden. Kolla längst ner på sidan http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=144008&st=120

Skit samma, det är fräckt och lite mystiskt i alla fall. Fejk eller inte, var och en får tro vad man vill. Jag tror också att det är fejk, men jag vet inte med säkerhet...
 

Coola Ola

Guest
FIna bilder helt klart, duktig fotograf. Och snubben som har fixat bilderna i Photoshop i efterhand har helt klart öga för suggestiva skräckfilmsposer. Håller med om att det killar lite längs ryggraden när man ser bilderna men det är mer för att jag tänker på hur jag själv skulle känna mig om jag var själv på ett sånt ställe, jag har för bra fantasi för att inte gå runt och inbilla mig saker.
 

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600f
Coola Ola skrev:
FIna bilder helt klart, duktig fotograf. Och snubben som har fixat bilderna i Photoshop i efterhand har helt klart öga för suggestiva skräckfilmsposer. Håller med om att det killar lite längs ryggraden när man ser bilderna men det är mer för att jag tänker på hur jag själv skulle känna mig om jag var själv på ett sånt ställe, jag har för bra fantasi för att inte gå runt och inbilla mig saker.

Hade funkat om man inte tog med catspidern och hängande baby/monkeyn + varulvsögonen i stenen.
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
Tyckte bilderna va riktgit ruggiga, men som sagt: Det är inte på riktigt.
Tror alltså på fullaste allvar tuffa bikers att det finns monster? :rolleyes:

Coola bilder, effektfulla, men tror inte att det är på riktigt :brinnerup
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vad är det som skulle vara äkta eller fejk? Att det är en kille i skogen som någon fotograferat? :va
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Markus skrev:
Vad är det som skulle vara äkta eller fejk? Att det är en kille i skogen som någon fotograferat? :va
Smådemonerna som svingar sig i träna är garanterat fejk.

Edit: alltså i bemärkelsen att de är ditsatta i efterhand.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Bingo skrev:
Smådemonerna som svingar sig i träna är garanterat fejk.

Edit: alltså i bemärkelsen att de är ditsatta i efterhand.


Öööhhh. Demoner? Det här är alltså sporthoj.com/ot inte lsdforum.nl/hallucination/fantasies
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top