ständigt detta tjöt om vilka hojar som är mer lämpade för gata..... blaaa blaa blaa. skitsnack är vad det är.
både ktmen och gasgasen lämnar runt 35 hk båda två, ingen av dom är byggda för gata. sen att gg slänger på lite annan fjädring och ett par motardsulor spelar ingen större roll. den håller inte bättre än ktmen för det.
tändningslås finns inget orginal på gasgasen heller så det är inte heller något argument.
det finns inte många fler modeller att tillgå om du skall ha nya grejer.
så länge du väljer en 2t med den prestanda som diskuteras här så kommer du få skruva. men det som krävs av dig är (tycker jag) inget svårt. en 2t är långt ifrån hjärnkirurgi och det tar inta många timmar i garaget för att faktiskt förstå logiken i det hela.
Så var inte rädd för att skruva, det är inte svårt. och om du får problem är det många här på sh som kan hojarna utan och innan som gärna hjälper till.
hade jag varit du hade jag köpt en ktm med färdig motarduppsättning. helst inkl knotterhjulen så du kan skvätta lite dynga oxå
lycka till