låna/köpa länkrör 1000rr

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
skulle vilja köpa eller låna länkröret mellan orginal ljuddämparen och grenröret. så om det är nån som hara ett orginal rör liggande så skicka pm..anledningen till att jag behöver det är att mitt grenrör är av kapat så jag skulle vilja sätta på orginal och fixera det så jag kan få till böj/anslutning i rätt vinkel... behöver det endast 1-2 dagar
-peter

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
nja vet inte nästa år ska försöka komma i väg och åka så mycket som möjligt först och främst.sen får vi se kommer nog ha dåligt med tid på försommaren tråkigt nog...men det var det som var tanken från första början,men får väl träna så mycket jag kan till att börja med får vi se sen...durå sugen på bana nästa år?

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
nja vet inte nästa år ska försöka komma i väg och åka så mycket som möjligt först och främst.sen får vi se kommer nog ha dåligt med tid på försommaren tråkigt nog...men det var det som var tanken från första början,men får väl träna så mycket jag kan till att börja med får vi se sen...durå sugen på bana nästa år?

Karlskoga brukar ha sin licenskurs tidigt på säsongen (mitten-slutet av april).
Passa på att ta den i vår om du funderar på att börja tävla.. Då kan du börja när du vill utan att behöva vänta eller åka till skåne för att hitta en kurs..

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
Karlskoga brukar ha sin licenskurs tidigt på säsongen (mitten-slutet av april).
Passa på att ta den i vår om du funderar på att börja tävla.. Då kan du börja när du vill utan att behöva vänta eller åka till skåne för att hitta en kurs..
på tal om licens hur lång tid efter kursen kan man lösa ut licensen.och om man löst ut licensen behöver man väl inte gå någon mer kurs utan bara lösa ut licensen året efter eller?
-peter

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
på tal om licens hur lång tid efter kursen kan man lösa ut licensen.och om man löst ut licensen behöver man väl inte gå någon mer kurs utan bara lösa ut licensen året efter eller?
-peter

Vet tyvärr inte hur länge man kan vänta med att lösa ut den första gången, men har du väl löst ut den så blir kursen förbrukad efter 5 år utan utlöst licens.. Fortsätter du lösa ut licensen så gäller kursen livet ut..

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
helt klart på din linje...frågan är ju tid och ekonomi...men på sikt..japp:tummenupp vill iallafall åka mkt bana..vill bli bättre..höyta till när du har nån åkning på gång....
och vad är prisen för en licens?

persson_80

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2004
Hoj
CBR1000RR-07
hej.

jag har ett helt nytt avgassysyem till en 1000rr-07 liggandes, som du kan få lån aoch använda som mall, om det är så att det passar.

mvh ola

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
1000rr-09
hej.

jag har ett helt nytt avgassysyem till en 1000rr-07 liggandes, som du kan få lån aoch använda som mall, om det är så att det passar.

mvh ola
låter skit bra det det är bara böjen jag behöver.har hittat ett på ebay..men det tar ju ett tag innan jag får det från usa....pm:a telenr så hör jag av mig

Bifogat

• gjyg.JPG
    gjyg.JPG
    26.9 KB · Visningar: 93
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...