GSXR1100R
The older i get the faster i was
Många olyckor sker med lånad hoj, är det fel eller rätta att låna ut sin hoj.
Japp jag med, oftast hittar polarna konstiga fel på min hoj som jag inte lagt märke till själv.blom skrev:pollarnas konung
och ja jag lånar ut min hoj
yonsson skrev:J Min syrras kille har lånat den 2 gånger. Han hade dock ZX10 och tycker min är allmänt klen
Har man respekt för grejorna så händer det sällan något, att provköra något som man tycker verkar klent kan straffa sig om man inte är försiktig.Gustav1 skrev:Det där är nog en jävligt vanlig anledning till vurpa. Kanske.
Det tackar vi för, alltid kul att testa andras hojar, din Ärretta va nice att prova på bana, lättkörd och ändå brutal.oscar skrev:Jag har lånat ut min hoj några gånger till folk jag litar på. Dessa människor vet även klotning = betala gäller utan att man behöver berätta det för dem!
Hehehe nu ska jag berätta om Mr Blind & Gayyyyger, dom fulingarna sa att jag kunde låna någon av deras hojar, sen berättade dom att hojen va din och du inte ens va där, men jag kör ju nästan lika sakta som dig men till skillnad från dig höll jag mig på hjulen, du får gärna prova min Kawwa i sommarWebspy skrev:GSXR1100R.... du har ju lånat min hoj.... som inte e min hoj längre... inte för att jag visste att du lånade den... men eftersom du nästan e lika långsam som jag så e risken rätt liten att du klotar
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|