Långfredagskörning!!!! 9/4

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Hur många är med på körning på fredag, och vilken tid skall vi säga???
(Rättaare sagt, vilken tid på dagen är det som varmast? och när slutar ni kontorsråttor jobba?)
Jag jobbar men har tagit ut en semesterdag för att förgylla denna traditionsdag!

Ställer iaf på i veckan och kör definitivt på Fredag!!!

:hjälm Premiär för min Fuzhat frog åxå!!!

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
JAg kör då bil ner till Stockholm då. Men ett tips är att fara ut på eftermiddagen. Så att det inte ligger is i skuggpartier. Och ta det försiktigt. Det är väldigt halkigt.

Eva

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Z750 -07
Jag är absolut med om jag lyckas skruva ihop det sista så att jag har en hel o fin hoj...

John E

Speedking
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Ingen tyvärr, eller jo en Kawasaki 125:a
Advance4Stroke skrev:
(Rättaare sagt, vilken tid på dagen är det som varmast? och när slutar ni kontorsråttor jobba?)
Jag jobbar men har tagit ut en semesterdag för att förgylla denna traditionsdag!

QUOTE]

:7peta Normalt folk (och även kontorsråttor) är normalt lediga på långfredag som är en röd dag.

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Advance4Stroke skrev:

Kommer nog få ihop rettan till ons, så sugen lär jag vara på fre :tummenupp
Jobbar iof ända till 16:00 men skulle kunna ta kompledigt från 14:00 ..... :rolleyes:
Såå vilken tid hade ni tänkt??

Kawarider

Gamla män gör det skönt men sakta
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZZR 1100-93 Transalp-01 KTM 450 -05
Körning

Advance4Stroke skrev:

Har varit ute och åkt idag! Gjorde först en"Björkman" och körde från uterummet, genom vardagsrum kök och hall innan jag kom ut på gården. Obs körde! ingen styrning här, efter det kunde jag slänga ut min Wunderbaum för nu luktar det mycke goare inne!

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
:D :tummenupp

Kawarider skrev:
Har varit ute och åkt idag! Gjorde först en"Björkman" och körde från uterummet, genom vardagsrum kök och hall innan jag kom ut på gården. Obs körde! ingen styrning här, efter det kunde jag slänga ut min Wunderbaum för nu luktar det mycke goare inne!

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Kawarider skrev:

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

jag skall också pröva.. (från 6:e våningen) :tungan

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1. Givetvis hoppas vi att det inte ska snöa, men det vet maan ju aldrig, rita inte fan på tapeten nu toni!!!

2. Leffe, kan du vara kompledig från 14, så säger vi väl 1430, eller rättare sagt när du kan komma, eftersom du är den enda som sagt något om tid får vi väl rätta oss efter dig....

Så, preliminärt blir 1430 en bra rikt-tid, tankade och klara, tills dess att någon säger att de kan komma 15... Ju fler vi blir desto trevligare, och det är ju en bra tid att köra, är det någon som vill köra tidigare så kom till klubben, jag kommer nog att vara där flera timmar innan och grejja med lite allmäna saker.

Förresten! Mr. Presiden! Vad ska du ha för ett par R1 blinkers? Är du hutlöst dur köper jag ett par mini på norrlands, men har du ett överkommligt kamratpris så kan jag förbarma mig över ett par, det gör ju inte så satans mycket hur de ser ut, det ska ju som sagt vara på kraschisarna....

Åter igen!! Nej, det kommer inte att snöa!!!! Banne mig!!!!!!

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
John E skrev:
:7peta Normalt folk (och även kontorsråttor) är normalt lediga på långfredag som är en röd dag.

Jag vet, tyvärr är jag inte normal och får således jobba 5 dagar i veckan året runt... suger big time... Dock har jag JÄVLIGT mycket semester att ta ut i år :) Sweet!

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Advance4Stroke skrev:
2. Leffe, kan du vara kompledig från 14, så säger vi väl 1430, eller rättare sagt när du kan komma, eftersom du är den enda som sagt något om tid får vi väl rätta oss efter dig....

Så, preliminärt blir 1430 en bra rikt-tid, tankade och klara, tills dess att någon säger att de kan komma 15... Ju fler vi blir desto trevligare, och det är ju en bra tid att köra, är det någon som vill köra tidigare så kom till klubben, jag kommer nog att vara där flera timmar innan och grejja med lite allmäna saker.

:tummenupp :tummenupp
Det blir bra!
Förutsatt att hojen startar i morgon :rolleyes:
Men det torde inte vara några problem, YAMAHA :rofl

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Advance4Stroke skrev:
Förresten! Mr. Presiden! Vad ska du ha för ett par R1 blinkers? Är du hutlöst dur köper jag ett par mini på norrlands, men har du ett överkommligt kamratpris så kan jag förbarma mig över ett par, det gör ju inte så satans mycket hur de ser ut, det ska ju som sagt vara på kraschisarna....

Ge mig ett bud :tummenupp

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enligt VK.se ska det bli mulet på fredag, dock ingen nederbörd, man kan ju hoppas att det inte blir allt för kallt iaf, synd att man ska åka till jobbet nu, det är ju hur fint som helst!!!!!

Sen verkar det som att hela helgen blir fin, och så kan man ju köra på lördag å söndag åxå!!!!

Ska kolla vad blinkarna kostar på norrlands & 2wheels, minns inte, men är de hutlösa så får jag komma med ett bud... För blinka måste man ju kunna :)

Nu har jag iaf betalat skatten på mc´n & fått skattemärke + att försäkringsbolaget är fullt medveten om att den är påställd från imorgon, JÄVLAR vad jag längtar!!!

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillägg: enligt Vk.se ska det vara mulet idag på Onsdag åxå, men det vill jaag ju inte påstå att det är, så det blir fint på fredag åxå!!!! (Bestämmer jag)

Är det någon som kan rapportera hur mycket is & snö det är kvar utanför klubben???

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
VK:s pessimist termometer påstår iaf att det är +7,76 grader nu :tuttar

Imorgon tänkte jag köra en sväng (är ledig) :D

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kom och visa upp skönheten hos mig på jobbet så jag får bli riktigt avis då... Vi har förövrigt priskrig med OKQ8, 25öre billigare soppa, + att jag givetvis bjuder på kaffe :)

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Då får du komma och slira utanför mitt jobb...

cbjorkman skrev:
VK:s pessimist termometer påstår iaf att det är +7,76 grader nu :tuttar

Imorgon tänkte jag köra en sväng (är ledig) :D

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...