Långsökt, men nån som kan vatten/laserskära?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Har en färdig autocadritning och behöver 3-4 utskurva flänsar till grenrörsbygge, nån som kan fixa detta billigt?

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Dee_cati skrev:
Har en färdig autocadritning och behöver 3-4 utskurva flänsar till grenrörsbygge, nån som kan fixa detta billigt?

Trevliga att ha och göra med. Det kan dom nog ordna för lite fikabröd och några hundringar. Det som kostar är oftast tiden att slänga in ritningen.
Gör flera och sälj.

Kompisen gjorde flänsar där. Gjorde två st på en gång. Sålde den ena och gick +- noll.

Mälarlaser AB
Gesällg. 2, 745 39 ENKÖPING 0171-321 22
Fax 0171-356 00
Mobiltfn 070-553 21 22
Mobiltfn 070-553 21 20
E-post order@malarlaser.se

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
arboga ligger väl rätt nära eskilstuna. i vilsta industriområde finns det en firma som heter procut som laserskär. jag har varit inne och pratat med dom om att laser skära några flänsar till ett grenrör till en "turbobmw" och dom skulle ha ungefär 500 kr för att skära ut en uppsättning. dom sa att det var en väldigt stor fördel ifall du hade med dig ritning så då kan du säkert pruta lite.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu kan det ha löst sig ändå, men ska ändå kolla upp både det i vilsta och enköping. Dock så vill jag inte sälja några för jag har fått ritningen gratis av en kille i skellefteå bara för att en annan kille använde sig av hans ritningar utan lov och ville sälja grejjer till mig, då blev han lite sur vilekt jag kan förstå. Så det blir enbart för eget bruk, annars vore det en annan femma.
Det kostar iofs bara 300:- med frakt för en fläns, men jag ska ha flera och då köper jag hellre för halva priset eller mindre om jag bara letar litegrann. Känenr mig som en snål smålänning, men många bäckar små......

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...