Lördag 16/4 kör vi skiten ur våra maskiner(gruppkörning)!!!

T-Fork

Medlem
Gick med
20 May 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Honda CRF450 2004
Ska jaga ställ åt min dam i helgen så jag blir på nån annan gång, men jag sjukt sugen på att haka på mest för att lära känna andra hojmänniskor här i Sthlm. Antar att tempot varierar så det kanske passar en feg jäkel som jag?

/Henke
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Önskar jag kunde hänga med men ska på bröllop den dan, kanske får bli en söndagskörning istället för min del.

trevligt med bröllop:) jag är på att köra även söndag:yoparty

Ska jaga ställ åt min dam i helgen så jag blir på nån annan gång, men jag sjukt sugen på att haka på mest för att lära känna andra hojmänniskor här i Sthlm. Antar att tempot varierar så det kanske passar en feg jäkel som jag?

/Henke

ok du är Välkommen att hänga på närsom:) skicka ett gb inlägg under veckan när du är sugen på att köra:tummenupp

gruppkörningar är toppen när man vill lära känna nya människor! Och alla får vara med oavsett tempo! Det är ingen tävling utan alla kör efter sin egen förmåga och alla väntas in i korsningar :)
 
Last edited:

Ekollon

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2010
Ort
Stockholm
Hoj
-14, Triumph, Thruxton 900
Sugen som Zlatan på att hänga med, ska kolla så vi inte ska bort bara... kommer bli trång för oss alla som kommer ligga sist... hur många får vi plats i bredd :p
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Sugen som Zlatan på att hänga med, ska kolla så vi inte ska bort bara... kommer bli trång för oss alla som kommer ligga sist... hur många får vi plats i bredd :p

Klart du ska med :banana

Haha på motorvägen får ni nog plats 12 i bredd :D kan ju ioförsig bli en häftig bild!!
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Det är ingen tävling utan alla kör efter sin egen förmåga och alla väntas in i korsningar :)

Sedan tidigare gruppkörningar kan jag verkligen instämma med att ALLA väntas in.

Bra för jag har noll koll på norrsidan. Nu är det iofs lite varmare än tidigare körningar så jag borde kunna hålla ett högre tempo, iaf på raksträckorna :D så ni slipper vänta alltför länge.
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Sedan tidigare gruppkörningar kan jag verkligen instämma med att ALLA väntas in.

Bra för jag har noll koll på norrsidan. Nu är det iofs lite varmare än tidigare körningar så jag borde kunna hålla ett högre tempo, iaf på raksträckorna :D så ni slipper vänta alltför länge.

Klart du kommer hålla ett bra tempo :) har ju inte varit några problem förut:krama
 

PatrickR6

Blå Vit !
Gick med
22 Sep 2008
Ort
Huddinge
Hoj
CB1000R
Skall ut med svärfarsan en sväng runt lunch =( Fan då missar man detta..... Vart bär alla av efter gruppkörningen ? Kanske kan möta upp er då isf.
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Skall ut med svärfarsan en sväng runt lunch =( Fan då missar man detta..... Vart bär alla av efter gruppkörningen ? Kanske kan möta upp er då isf.

Med all sannolikhet drar de flesta till donken sveavägen för lite obligatoriskt häng och skitsnack :yoparty kom förbi där!
 

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Ort
Botkyrka
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Usch Usch att man missar körningen imorgon:gnissla
Hoppas ni får det bra och var schysst och ta en eller två kurvor åt mig:yoparty
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Jag kommer om jag kan! Fast kl1 skulle nog i sså fall passam ig bättre tror det kan bli lite svårt att hinan till 12... Men ska se vad jag kan göra!
Men då förväntar jag mig att vi kör skiten ur våra maskiner också och inte sitter och käkar glass och dricker cola! :tummenupp
 

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Kungsholmen Stockholm
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Drar till Anderstorp imorgon inför banpremiären på söndag, nästa helg är jag i Sthlm hela veckan och påskhelgen ska det köras:yoparty Ha det så kul så ses vi en annan dag:) Ska försöka köra vinterskiten ur maskinen på Torpet på söndag så är den clean inför nästa gruppkörning:D
 

ZZR1400

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Krylbo
Hoj
Kawasaki ZZR1400 2015
:)Inte helt omöjligt att vi blir med på körningen och tokgasar lite, isåfall möter vi upp vid Väsby:yoparty
 

CBR 4ever

Medlem
Gick med
8 Jun 2010
Ort
stockholm
Hoj
-08, honda fireblade rr 1000
om de e någon som har två skinnställ till en 5 åring o en 7 åring så kommer jag!!!!!
 

Buggo

-Aprilia 4 LIFE-
Gick med
15 Apr 2011
Ort
Kungsholmen
Hoj
Aprilia Tuono v4 1100 Factory -16
Of course I´m in :yoparty
1.Beachmulle
2.max(judaz)
2.ltr
3.Ägge
4.overjoyed
5.creare
6.Hellhound
7.Christoffer
8.PippiT
9.Buggo
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
1.Beachmulle
2.max(judaz)
2.ltr
3.Ägge
4.overjoyed
5.creare
6.Hellhound
7.Christoffer
8.PippiT
9.Buggo
10.Micke™
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Jag är på.

1.Beachmulle
2.max(judaz)
2.ltr
3.Ägge
4.overjoyed
5.creare
6.Hellhound
7.Christoffer
8.PippiT
9.Buggo
10.Micke™
11. Iridium
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Nu drar jag in mot sveavägen och inväntar alla :tummenupp

om någon stöter på problem eller annat så ring eller skicka ett sms

Avfärd 11.00 från sveavägen

0736 75 03 71 / Eddie
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top