Lördag 16/4 kör vi skiten ur våra maskiner(gruppkörning)!!!

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
nån som har koll på allas nick som var med idag? tänkte ha med i redigeringen men jag har inte så stor koll på alla.

Dessa har jag koll på
Ägge
Beachmulle
Buggo
Shido
Judaz
Overjoyed
Irridium (även om han kom på villovägar i väsby :D)
LTR

Tror att Hellhound var han som låg sist på vägen ut till Furusund o samla upp folk. men sen har jag noll koll på folket så fyll gärna på.

Skriva gärna nick o hoj så hajjar jag.
 

LTR

NO REGRETS
Gick med
3 Apr 2006
Ort
sthlm
Hoj
r1 -02(såld),husa 650(såld)cbr1000rr -05
Grymt bra körning idag :) och trevligt gäng också, men de blir fan till och köpa skrevraket igen,orkar inte ha schimpansarsle efter varje långtur e:rolleyes:

Föresten, är du klar med filmen en Eddie ;)
 
Last edited:

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Grymt bra körning idag :) och trevligt gäng också, men de blir fan till och köpa skrevraket igen,orkar inte ha schimpansarsle efter varje långtur e:rolleyes:

Föresten, är du klar med filmen en Eddie ;)

Må så vara men du framförde iaf din motard som en motard ska framföras! :yoparty
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Må så vara men du framförde iaf din motard som en motard ska framföras! :yoparty

Har lite film när han använder den som man ska. blev lite besviken dock på honom att han inte slangade när jag hade kameran riktad bakåt o låt framför honom.

däremot den andra z1000 killen (kommer inte ihåg namnet) sa att han också var färsk med hojkortet, han chockerade o drog upp sin :D
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Har lite film när han använder den som man ska. blev lite besviken dock på honom att han inte slangade när jag hade kameran riktad bakåt o låt framför honom.

däremot den andra z1000 killen (kommer inte ihåg namnet) sa att han också var färsk med hojkortet, han chockerade o drog upp sin :D

Fan så fint! :yoparty
 

LTR

NO REGRETS
Gick med
3 Apr 2006
Ort
sthlm
Hoj
r1 -02(såld),husa 650(såld)cbr1000rr -05
Har lite film när hanhemskt använder den som man ska. blev lite besviken dock på honom att han inte slangade när jag hade kameran riktad bakåt o låt framför honom.

däremot den andra z1000 killen (kommer inte ihåg namnet) sa att han också var färsk med hojkortet, han chockerade o drog upp sin :D

Hemskt ledsen ,hade givetvis gjort bättre ifrån mig om jag lagt märke till kameran :) dagens kameror är för små ;)
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Hemskt ledsen ,hade givetvis gjort bättre ifrån mig om jag lagt märke till kameran :) dagens kameror är för små ;)

ska basunera ut ordentligt vid nästa gruppkörning/körning att jag har kamera monterad :D så lär alla visa sin linlussida :D

Fick med dig när du slanga iaf :D fast det ser mäktigare ut när man filmar nån bakåt än framåt...
 

LTR

NO REGRETS
Gick med
3 Apr 2006
Ort
sthlm
Hoj
r1 -02(såld),husa 650(såld)cbr1000rr -05
ska basunera ut ordentligt vid nästa gruppkörning/körning att jag har kamera monterad :D så lär alla visa sin linlussida :D

Fick med dig när du slanga iaf :D fast det ser mäktigare ut när man filmar nån bakåt än framåt...

Coolt :) väntar ihärdigt turen i filmformat :banana
 

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Ort
Nacka
Hoj
999 ml Tysk 249ml Spanjor
Ni verkar ha haft kul!, nyfiken på filmen. Det var inte kul att vara hojlös idag:galen.
//Micke
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Grymt bra körning idag :) och trevligt gäng också, men de blir fan till och köpa skrevraket igen,orkar inte ha schimpansarsle efter varje långtur e:rolleyes:

Föresten, är du klar med filmen en Eddie ;)

Hej alla :) Tack för en grym dag med de finaste kurvorna och bästa sällskapet! :krama

jag kom för övrigt hem för 10 min sen :p har varit ute och kört non stop i dag så det blev lite "sthlm by night" nu ikväll med lite polare :)

filmen lär komma under mitten på veckan då jag har en del material att gå igenom ;):D
 

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället
Så här visade jag,chrill-e och benii i fredags varför man kör hoj och inte bil...:arsele

Platsen är barkarby i fredags 15/4 och det var årets första stora car meeting, polisen var självklart på plats för att avblåsa all typ av street race. de har precis stoppat en kille för att han gjort en lakrisremsa med bilen då kliver först jag fram och sen lägger vi tillsammans ett riktigt skönt moln till publikens förtjusning:D

Kul var det! :yoparty

http://www.youtube.com/watch?v=JR3W7kORCbQ
 

seaddon

Medlem
Gick med
17 Apr 2011
Ort
väsby
Hoj
kawa z1000 -09
Har lite film när han använder den som man ska. blev lite besviken dock på honom att han inte slangade när jag hade kameran riktad bakåt o låt framför honom.

däremot den andra z1000 killen (kommer inte ihåg namnet) sa att han också var färsk med hojkortet, han chockerade o drog upp sin :D

Nu vill man ju se lite film :tummenupp Den andra z1000 killen här :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top