Lördagsåka 6/10

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Jaha dax igen då..vi är några stycken som tänkte uto köra lite på lö :tummenupp

Ingen planerad jättelångtur..de ser vi då.. vart vi vill åka o va vädret ger oss..

Samlas på plattan o avfärd kl 12.00 på lö.

Så vi syns väl då?:yoparty

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Jag och polarn kanske också dyker upp om vädret är schysst och om jag inte blir tvungen att jobba. Själv har man ju fullt upp med att köra igen hela säsongen nu på slutet efter att ha varit gipsad sedan i Maj. Som tur är har det varit riktigt fina dagar i Oktober :tummenupp

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Hmmm..ja de här vädret tycker inte ens jag att de är roligt att köra i...så de blir andra planer för min del iaf..hoppas hoppas de finns nån barmhärtighet så vi kan få en varm o solig höst lö till iaf :tummenupp

vajb

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2007
Hoj
Z1000 2010
Ja nån värme var det direkt inte idag. Tog en tur från Indal-Bergeforsen-S-vall-Indal med lite snurrande inne i stan, lite småkall om fingrarna kan man väl påstå. Men man måste ju offra sig när man åker med nytaget kort och ny hoj, säg den kyla som stoppar då. :)

Hoppas det blir nån sån där onsdag/lördagssväng av så kanske man hänger på, såvida det inte är racingtempo för då hamnar man väl i diket, rookie som man är!

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Vi kom precis hem efter att ha lagt nästan 20mil runt Sundsvall med omnejd och hälsat på folk. Lite småkallt, men det funkade rätt bra ändå med däcktemp odyl. Lite hjulspinn blev det ändå på vissa ställen :) Faan va härligt ändå att kunna köra hoj igen trots att det gör helvetes ont att växla.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping