L F......Nu med riktig presentation

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Ja efter en tids spännande tittande och försiktigt tassande runt om i forumen så känns det som om jag skulle vilja presentera mig lite bättre.

Heter Claes aka Långa farbron 32 år gammal och har sedan länge insett att jag inte är odödlig.Jobbar Produktchefs Ass till vardags för ett Tyskt företag i GBG.
Började min karriär på en blå Cresent med limpasadel vid 5-7, vid 11 blev det en guldmetallic Compact (Tack Mor o Far), Vid 13-14 blev en gammal 125 Cross(än en gång Tack Mor o Far). Vid 15 blev det en röd Yamaha FS1 som jag sen bytte mot en Dakke(blå).Åh..60kubik..snucko...lycka.. :rolleyes:

Tog mitt MCkort -03 ,alltså nybakad och grön och kör Honda X-11 (vilket inte är den ultimata förstahojsvalet -jag vet ,Men jag blev kär :kär ) och Civic -88 med automat till vardags men det har inget med kärlek att göra, mer ekonomi.

Är singel vilket man lättast ser genom att jag använder min strykbräda till att förvara mitt nya drivpaket på(tack Addemoto).Bor vid Redbergsplatsen i GBG för dom som vet var det ligger.

Måste säga att jag har lärt mig ofantligt mycket på detta forum bara genom att läsa och följa inläggen på detta forum.Tackar för en trevlig stämning.
Ja bortsett från några pucko då :3freak .

Farbron lyfter sin hatt och säger -far i frid.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Långa farbron skrev:
Nja inte så ofta kallas ju inte för farbron för inte :D
Hahahah, aja, där har man tatt ett par bira iallafall...

Hmmm, Lejonet å Björnen är inte dumt det heller... Fan, jag vill oxå bo på redbergsplatsen...

:hej

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
Hahahah, aja, där har man tatt ett par bira iallafall...

Hmmm, Lejonet å Björnen är inte dumt det heller... Fan, jag vill oxå bo på redbergsplatsen...

:hej

Sant men alltid så jä**** mycket folk på L&B så det blir oftast kaffe på Dhalsbakeshop i stället.
Var bo du och din vackert lila plastraket som är dvärg och grymt bra på sex då? :rofl

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Långa farbron skrev:
Sant men alltid så jä**** mycket folk på L&B så det blir oftast kaffe på Dhalsbakeshop i stället.
Var bo du och din vackert lila plastraket som är dvärg och grymt bra på sex då? :rofl
HAhahahah, jajjemän. Hmm, närå. Jag e från L.A (Landvetter) från början... Har härjat massa i götet... Jobbar på SKF i gamlestan... När jag inte pluggar där jag bor, i Halmstad, på högskolan...

Så det är full rulle...!!!

:tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
HAhahahah, jajjemän. Hmm, närå. Jag e från L.A (Landvetter) från början... Har härjat massa i götet... Jobbar på SKF i gamlestan... När jag inte pluggar där jag bor, i Halmstad, på högskolan...

Så det är full rulle...!!!

:tummenupp

Gött mos,LA city of angels..

Har jag fattat rätt att du kör med Fuzz-hat? :Bugar
Funderar på att ta upp den trenden på fredagar till och från jobbet när jag köar genom tunnlen.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Långa farbron skrev:
Gött mos,LA city of angels..

Har jag fattat rätt att du kör med Fuzz-hat? :Bugar
Funderar på att ta upp den trenden på fredagar till och från jobbet när jag köar genom tunnlen.
Jajjemän. Klart jag kör med fuzzhat... Eller inte alltid. Men ofta =)..h.ehehe...

Det är najs!!!

Fredag, låter som en kalaside :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras