lackering

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
HEJ!!!

nu är det så att jag ska ju lacka om min mc men jag har inte grejor att göra lackeringen själv. vill ju inte helst spraya hela mc:n. som någon vill hjälpa mig att lacka den vorde det snällt. självklart får ni pengar. slipa gör jag själv....

ericss0n

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R
brandes skrev:
2688592 HEJ!!!

nu är det så att jag ska ju lacka om min mc men jag har inte grejor att göra lackeringen själv. vill ju inte helst spraya hela mc:n. som någon vill hjälpa mig att lacka den vorde det snällt. självklart får ni pengar. slipa gör jag själv....

Eller så ringer du en Lackeringsfirma och säger att du gör förarbetet själv och frågar hur mycket de tar för att lackera dina kåpor?

Chansen att någon som är grym på att lackera och har utrustning till det hänger här i 125-delen samt bor inom rimligt avstånd är väl inte så stor.

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r
brandes skrev:
2688592 HEJ!!!

jag kan lacka den i röd hammarlack för 2000kr, inget förarbete behövs! :yoparty

:näsblod

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
brandes skrev:
2688592 HEJ!!!

Om du hade bott i Falun hade jag nog kunnat hjälpa dig.

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
hmm gjorde allt underarbete själv! satt typ varje kväll i några veckor o slipade! sedan la jag grundfärgen själv också med spray burk!

resten av lacken la en lackerare gick på ca 1600kr! så totalt kostade det lite över 2000kr att lacka om min hojj!

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...