Fohlin skrev:Hur seriöst vill du ha det? D.v.s. vad får det kosta? Jag har lite kontakter som gör både det ena och det andra. Jag kanske kan fresta med en bild av min toppkåpa som precis är lackad... Mer får ni se när hojen är ihop...
![]()
Detta är ju såklart Gotland, men som sagt, det beror på hur mycket du vill satsa på att få en egen lack
/Fohlin
sunkan skrev:ja du jag har ingen direkt pris uppfattnig... men jag vill ha alla kåpor i färgen pärl guld tror jag den heter!... vet inte va d något sånt kostar??
Du kanske kan ge en prisuppgift???
mvh jonas
Fohlin skrev:Inte på rak arm, men jag kollar till imorgon. Jag antar att du gör underarbetet själv, dvs slipning (åtminstonde nermattning av ytan)...
/Fohlin
Fohlin skrev:Hur seriöst vill du ha det? D.v.s. vad får det kosta? Jag har lite kontakter som gör både det ena och det andra. Jag kanske kan fresta med en bild av min toppkåpa som precis är lackad... Mer får ni se när hojen är ihop...
![]()
Detta är ju såklart Gotland, men som sagt, det beror på hur mycket du vill satsa på att få en egen lack
/Fohlin
Hotrodbiker skrev:Jäkligt snygga kåpor. Å lite egen design med..![]()
Gillar dom!
Får man fråga vad det kostade??
![]()
/Fohlin
Hellracer skrev:Du kan gärna få fråga från mig också! Jag är bara intresserad av att få dem lackade i någon enkel färg.
MVH
Hellracer
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |