Lackning av kraschkåpor??

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
tjenare...
Någon som vet någon duktig kille eller firma som lackar kåpor?? helst i stockholms området!
lite små tråkigt olackat hehe

MVH sunkan

Fohlin

Gotlänningen
Gick med
23 May 2003
Hoj
Ducati 916
Lackning...

Hur seriöst vill du ha det? D.v.s. vad får det kosta? Jag har lite kontakter som gör både det ena och det andra. Jag kanske kan fresta med en bild av min toppkåpa som precis är lackad... Mer får ni se när hojen är ihop...

tiger.jpg

Detta är ju såklart Gotland, men som sagt, det beror på hur mycket du vill satsa på att få en egen lack :)

/Fohlin

Last edited:

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Fohlin skrev:
Hur seriöst vill du ha det? D.v.s. vad får det kosta? Jag har lite kontakter som gör både det ena och det andra. Jag kanske kan fresta med en bild av min toppkåpa som precis är lackad... Mer får ni se när hojen är ihop...

tiger.jpg

Detta är ju såklart Gotland, men som sagt, det beror på hur mycket du vill satsa på att få en egen lack :)

/Fohlin

ja du jag har ingen direkt pris uppfattnig... men jag vill ha alla kåpor i färgen pärl guld tror jag den heter!... vet inte va d något sånt kostar??
Du kanske kan ge en prisuppgift???

mvh jonas

Fohlin

Gotlänningen
Gick med
23 May 2003
Hoj
Ducati 916
sunkan skrev:
ja du jag har ingen direkt pris uppfattnig... men jag vill ha alla kåpor i färgen pärl guld tror jag den heter!... vet inte va d något sånt kostar??
Du kanske kan ge en prisuppgift???

mvh jonas

Inte på rak arm, men jag kollar till imorgon. Jag antar att du gör underarbetet själv, dvs slipning (åtminstonde nermattning av ytan)...
/Fohlin

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Fohlin skrev:
Inte på rak arm, men jag kollar till imorgon. Jag antar att du gör underarbetet själv, dvs slipning (åtminstonde nermattning av ytan)...
/Fohlin

japp det gör jag själv nermattningen dvs.

Hotrodbiker

Bara blå
Gick med
6 May 2003
Hoj
Daytona -02,Yamaha R1 -08, Kawa250 -72,Husaberg 570 -12
Fohlin skrev:

tiger.jpg

/Fohlin

Jäkligt snygga kåpor. Å lite egen design med.. :tummenupp
Gillar dom!
Får man fråga vad det kostade??

Fohlin

Gotlänningen
Gick med
23 May 2003
Hoj
Ducati 916
Hotrodbiker skrev:
Jäkligt snygga kåpor. Å lite egen design med.. :tummenupp
Gillar dom!
Får man fråga vad det kostade??

Tackar...
Fråga kan man ju alltid :)
Det blir värre med svaret... Det är en nära bekant som hjälpt mig som en liten sponsring inför säsongen. Jag har klabbat lite själv med klarlacken också. (och förstörde finishen på hans läckra motiv)
:3freak

Mer får ni se när hojen är ihop som sagt. Det ser bättre ut då!

/Fohlin

Hellracer

Asfaltskontrollant
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
En hel hoper Italienska skönheter med mycket riv i!
Fohlin skrev:

tiger.jpg

/Fohlin

Du kan gärna få fråga från mig också! Jag är bara intresserad av att få dem lackade i någon enkel färg.

MVH
Hellracer

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Hellracer skrev:
Du kan gärna få fråga från mig också! Jag är bara intresserad av att få dem lackade i någon enkel färg.

MVH
Hellracer

Det är jag också har noll koll på priser om sånt här...

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...