peuter skrev:ok har förstått att det tydligen inte bara är att tanka o bränna utan måste tydligen ha vissa program som gör om de olika formaten på ljud o bild... Ja är väl bara att pröva sig fram o läsa på lite...
Rodentboy skrev:Jag antar att du har en dvd-brännare i datorn? Isf så kan du kika på DVD-R under downloads på sharereactor. Där har du ju filer som är färdiga för att bränna direkt till dvd. Annars tar väl din spelare säkerligen svcd och då finns det ju hur mycket som helst att plocka hem.
peuter skrev:Ja jag har en DVD brännare i datorn... Tanken är att jag ska kunna bränna skivor som jag ska kunna titta på DVD:n som jag köpt till TV:n... Det står att det ska gå att se CD R/RW MP3 VCD på den nyinköpta DVD:n... läste något om DIVX format på det man bränner går det att se på en vanlig DVD?
peuter skrev:Rodentboy Tack jag ska sätta mig in i denna sida du rekade och de andra sidorna med så får vi se vad det blir för ngt...
Rodentboy skrev:Det var så lite så.
Hör av dig igen om det är något jag kan hjälpa dig med.![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!