Ladda ner filmer

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Har varit och köpt en DVD spelare på coop i dag så jag tänkte tanka ner lite filmer och bränna dessa... vart hittar man det bästa utbudet av filmer på nätet man kan tanka?

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
http://dcplusplus.sourceforge.net/ tanka och njut! (Hake: måste dela ut massor som INTE är installerat.)

Tanka hem DC (ovan) och skicka ett PM till zykl0n och be honom fixa login till SH huben.

biltokar.d2g.com - En annan bra hub som du kan gå in på när somhelst, måste dela ut 5GB

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Kolla in på www.sharereactor.com där har du i grymt stort utbud på filmer, spel, program osv osv...du behöver iofs emule eller edonkey för att ladda hem grejer, men det finns länkar till programmet från den sidan.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
ok har förstått att det tydligen inte bara är att tanka o bränna utan måste tydligen ha vissa program som gör om de olika formaten på ljud o bild... Ja är väl bara att pröva sig fram o läsa på lite...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
peuter skrev:
ok har förstått att det tydligen inte bara är att tanka o bränna utan måste tydligen ha vissa program som gör om de olika formaten på ljud o bild... Ja är väl bara att pröva sig fram o läsa på lite...

Jag antar att du har en dvd-brännare i datorn? Isf så kan du kika på DVD-R under downloads på sharereactor. Där har du ju filer som är färdiga för att bränna direkt till dvd. Annars tar väl din spelare säkerligen svcd och då finns det ju hur mycket som helst att plocka hem.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Rodentboy skrev:
Jag antar att du har en dvd-brännare i datorn? Isf så kan du kika på DVD-R under downloads på sharereactor. Där har du ju filer som är färdiga för att bränna direkt till dvd. Annars tar väl din spelare säkerligen svcd och då finns det ju hur mycket som helst att plocka hem.

Ja jag har en DVD brännare i datorn... Tanken är att jag ska kunna bränna skivor som jag ska kunna titta på DVD:n som jag köpt till TV:n... Det står att det ska gå att se CD R/RW MP3 VCD på den nyinköpta DVD:n... läste något om DIVX format på det man bränner går det att se på en vanlig DVD?

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
peuter skrev:
Ja jag har en DVD brännare i datorn... Tanken är att jag ska kunna bränna skivor som jag ska kunna titta på DVD:n som jag köpt till TV:n... Det står att det ska gå att se CD R/RW MP3 VCD på den nyinköpta DVD:n... läste något om DIVX format på det man bränner går det att se på en vanlig DVD?

Det är nog fortfarande ganska få DVD-spelare som tar DivX tror jag.

Troligen så tar spelaren vcd och svcd iallafall.

Jag kan rekommendera Emule för att ladda hem filmer om din dator står uppkopplad dygnet runt. Nackdelen med Emule är att man i regel har ganska låga hastigheter, men å andra sidan så kan man vara säker på att det man laddar hem faktiskt är det man vill ha. Det är inte helt ovanligt att man laddar hem en sak och när man öppnar den så är det något helt annat. Sånt slipper man eftersom man har en direktlänk till filerna på sidor som tex www.sharereactor.com

Jag har inte stenhård koll på nerladdnignar och dyl. Finns säkerligen program som är bättre, men jag personligen gillar det bättre än DC++.

peuter

nyfiken som bara den
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Yamaha fazer 600
Rodentboy Tack jag ska sätta mig in i denna sida du rekade och de andra sidorna med så får vi se vad det blir för ngt...

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
peuter skrev:
Rodentboy Tack jag ska sätta mig in i denna sida du rekade och de andra sidorna med så får vi se vad det blir för ngt...

Det var så lite så.

Hör av dig igen om det är något jag kan hjälpa dig med. :tummenupp

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife