Funderar på att köpa ett Battery pack Deltaco PowerBank 15600mAh. Denna levererar dock 2.1 amp vilket är perfekt när jag skall ladda min iPhone men jag undrar om det går att ladda min Scala Rider via denna?
Är det någon som har testat att ladda sin Scala Rider med en 2.1 amp laddare, exempelvis med en iPad laddare.
Någon som har koll på ellära får gärna förklara det hela lite mer teoretiskt också så kanske jag kan lära mig något?
Jag är medveten om att Scala Rider av skriver sig allt ansvar men det betyder ju inte att det inte kan fungera.
Är det någon som har testat att ladda sin Scala Rider med en 2.1 amp laddare, exempelvis med en iPad laddare.
Någon som har koll på ellära får gärna förklara det hela lite mer teoretiskt också så kanske jag kan lära mig något?
Jag är medveten om att Scala Rider av skriver sig allt ansvar men det betyder ju inte att det inte kan fungera.
Cardo tar inget ansvar för direkt och indirekt skada, säljbarhet eller förlust av något slag, inklusive de som
resulterar av användning av komponenter som inte kommer från Cardo eller produkter i samband med sina
produkter, speciellt användning av tredje parts laddare eller Bluetooth®-enheter. Vidare hålls Cardo ej
ansvarig för eventuella skador på någon del av produkten som resulterat av användning av extrautrustning
som ej tillhandahållits från Cardo som är fogade till eller används i samband med produkten.