Lag-VM

Butler

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Bortförhandlad.. :(
Ja, att några vet vilka som är uttagna är inte så konstigt, de uttagna har ju fått veta och dom har väl berättat för sina vänner etc.
Men innan pressrelease kommer vilka tror/vill ni som inte ännu vet se i VMet eller tror ni kan göra vår bästa insats.

Bara positiva inlägg nu tack.

/Peter

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Ja, att några vet vilka som är uttagna är inte så konstigt, de uttagna har ju fått veta och dom har väl berättat för sina vänner etc.
Men innan pressrelease kommer vilka tror/vill ni som inte ännu vet se i VMet eller tror ni kan göra vår bästa insats.

Bara positiva inlägg nu tack.

/Peter

Pressrelesen har väl ändå varit, jag bad Magnus skicka samma mail till mig och det borde han väl inte ha gjort innan han meddelade pressen?
Eller ska man känna sig VIP?
Tycker att det är ett klockrent lag. Det ända jag kan tycka till om är att det är en snabb bana och och vi kör med en 450, en open och en valfri. Skulle vara bra om man skakade fram en openhoj och skrotade en 450. Då skulle detta laget slå sig in på pallplatts :tummenupp

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Då är även jag och alla andra som är med på svenska supermotardklubbens maillista också VIP, vi fick mail från Magnus Lindh idag. Där stod även vilka som var reserver men eftersom allt är hemligt så säger jag inget :)

Bra lag! :tummenupp

Butler

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Bortförhandlad.. :(
Aha, Ja har det funnits där så är det väl ingen hemlighet då. Väntade själv på att det skulle läggas upp på svemo. Hemligt var det väl inte tidigare heller direkt men kunde vart kul att se andras uppfattningar....

Vi får väl önska Ola, Jocke och Christian all lycka till. :)

/Peter

Lindhracing

It's an attitude, not a wheelsize...
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Honda CR 500 & Husqvarna Rödmyra
Pressrelesen har väl ändå varit, jag bad Magnus skicka samma mail till mig och det borde han väl inte ha gjort innan han meddelade pressen?
Tycker att det är ett klockrent lag. Det ända jag kan tycka till om är att det är en snabb bana och och vi kör med en 450, en open och en valfri. Skulle vara bra om man skakade fram en openhoj och skrotade en 450. Då skulle detta laget slå sig in på pallplatts :tummenupp

VIP är väl alla på ett eller annat sätt...:tungan

Jag tog förresten en sväng med helikoptern till Italien nu på morgonen :rolleyes: Bifogar en bild över banan. Gruspartiet syns längst ner. Det ska vara två mindre hopp och ett lite större.

Och sen ett ord från våra sponsorer :tummenupp :bow

Magnus

Bifogat

• Flygbild2 liten.jpg
    Flygbild2 liten.jpg
    113.1 KB · Visningar: 128
  • Alla.JPG
    Alla.JPG
    74.3 KB · Visningar: 65

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Skall man då alltså tolka detta som att det inte är Engström som är Jocke ?

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Skall man då alltså tolka detta som att det inte är Engström som är Jocke ?

Nej det ska man nog inte..

vad jag antar att Stoffy menade var att det borde varit två stora o en liren hojar istället för två små o en stor

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Nej det ska man nog inte..

vad jag antar att Stoffy menade var att det borde varit två stora o en liren hojar istället för två små o en stor

Du läser mina tankar Magnus!

Spider vi snackar ju samma språk ju.
(Mål och medel)

doordie

Gick med
15 Mar 2005
Hoj
KX500 för MX/Enduro/Motard/Isbana/Backe
Stor cykel...

Dom får gärna låna nån av mina "stora" cyklar!:D

Två av deltagarna kan bevisligen definitivt hantera en "riktig" hoj till skillnad från mig!:tummenupp

Nej skoja bara,lycka till grabbar och gör ert bästa!:yoparty

Bifogat

• IMG_3439.jpg
    IMG_3439.jpg
    38.9 KB · Visningar: 106

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard

Vem säger att Ola ska åka på en 450cc ?:cdevil
För övrigt kan vi gratta Ola som fick en dotter....till ikväll, och allt gick bra.

Crille
Suzuki Team 1

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Vem säger att Ola ska åka på en 450cc ?:cdevil
För övrigt kan vi gratta Ola som fick en dotter....till ikväll, och allt gick bra.

Crille
Suzuki Team 1

Så ska det låta. Vem bygger mest cc i en Yamma eller Sukka ? Fram med stora borrsvängen nu Krille :yoparty

Och grattis till Ola :tummenupp :rullandeu

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja grattis till ola med fruga och garttis till ola att han nu är yterligare en sekund snabbare på samtliga banor:Bugar :Bugar

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jävlar va många lag det är med i år, anmälda iaf, får se hur många som dyker upp, synd att USA ueblev.

Om inget oväntat inträffar, vilket det alltid gör så vinner Frankrike före Italien och så gör Belgien, England och Tyskland upp om sista pallplatsen, eller vad tror ni? Sverige 9:a?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring