lagg i desert combat?? men inte i BF

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
jag har enorma laggproblem i Desert Combat, men inte i vanliga Battlefield

va kan det bero på???

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
jag har samma sak på min fast ibland cepar grafiken sig så att allt typ "försvinner" och kullar å tanks å sånt blir osynliga, nån som har bot?

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
jag har samma sak på min fast ibland cepar grafiken sig så att allt typ "försvinner" och kullar å tanks å sånt blir osynliga, nån som har bot?

Jag hade samma problem, jag kör med ett Geforce4 4200 & dom nyaste drivrutinerna 53,03 & grafiken ballade ur totalt ibland. på Dc´s forum så tipsar dom om att byta till äldre drivrutiner, så ska det funka igen!
(jag kör med Nvidia - 45,23 nu och det funkar bra)
Prova det!

//Gumpa

(Såg det ut så här typ?)

Bifogat

• ummm3.jpg
    ummm3.jpg
    37.2 KB · Visningar: 36
Last edited:

Pettersson

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
KTM 625 SXC -05
Kan starkt rekomendera Americas Army. Klart seriösare ock roligare spel. Dessutom gratis. BF o DC börjar bli mer och mer som CS dvs fullt av snubbar som fuskar vilket suger pung. Så är det inte i AA. Testa det asså det e så kul.

Gumpa

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
BF o DC börjar bli mer och mer som CS

Håller med, Tycker att det har blivit för mycket stadsbanor m,m & då är det ju närstid som gäller, just närstid är ju inte DC´s starka sida (det finns bättre spel för det). personligen så gillar jag bättre dom större banorna med flyg & tanks m,m. då är det inte bara tur som avgör!

Det bästa med DC är ju just variationen, om man blir trött på att flyga, så byter man ju bara till fordon LR nått, ju bättre man blir på att hantera olika saker desto roligare blir spelet! :yoparty

Kain

Potatis
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Teutonia
Gumpa skrev:
Jag hade samma problem, jag kör med ett Geforce4 4200 & dom nyaste drivrutinerna 53,03 & grafiken ballade ur totalt ibland. på Dc´s forum så tipsar dom om att byta till äldre drivrutiner, så ska det funka igen!
(jag kör med Nvidia - 45,23 nu och det funkar bra)
Prova det!

Ooo fi fan va nice.. trodde jag sabbade kortet när jag meckade i helgen .. missade spärren nere vid slotten först :huvet :rolleyes:

Men var kan man hitta gammal drivrutin?

Gumpa

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Sorry! tror jag rörde ihop det lite förut :kocko , det var Nvidia 52,16 som gjorde att Dc ballade ur för vissa (mig) & den nya Nvidia 53,03 ska fixa den buggen på DC Enl:http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/desertcombat/topic.asp?fid=6547&tid=1236717

Har inte provat 53,03 själv, utan kör med 45,23 fortfarande!
Hoppas jag inte sabbade för någon!

P.s
Sök på Nvida drivers eller nått på : http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/desertcombat/
Så hittar Ni nog gammla drivrutiner om Ni behöver!

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...