Tja det är så att mitt halv ljus funkar inte vet nån vart man kan köpa lampor till Rs -03
det är väl bara att ta ur lampan som sitter i och kolla vad den heter,
sedan åka till närmaste mack och köpa samma ?![]()
tror inte det ska vara något speciellt med Aprilias lampor..
Låter som felkoppling nånstans...
Sen funkar inte tutan eller den funkar men den låter inte mkt så tror det är nog batteriet... men får kolla upp det
Om du tror det är batteriet är det väl bara att trycka fram batterimätaren på panelen, sedan sätta på helljuset och titta..?
Kom på vad felet är vilket klant arsel jag är det var den där lilla knappen på högra sidan som var av stängt![]()
Ingen utav dem, bara att starta. (Dvs. om friläget är i)Men kolla på batteri mätaren och den visade 10.9...
Sen undrar jag när man startar måste man hålla in frambromsen eller bakbromsen?
Men kolla på batteri mätaren och den visade 10.9...
Sen undrar jag när man startar måste man hålla in frambromsen eller bakbromsen?
Ingen utav dem, bara att starta. (Dvs. om friläget är i)
10.9 är inte speciellt högt, snarare i nedre laget.
Mitt batteri låg på runt 10.5 och då var det precis att den orkade dra runt startmotorn.
Men jag ska ladda up det för nu vill den inte starta eller när ja stoppar i nyckel och vrider då visar den typ 10,5/9 sen när jag trycker på start motor då går den ner typ till 9.6
Edit är det behållaren till kylarvätskan som ligger bredvid batteriet?
Nu är det ju onödigt att påstå att batteriet är slut, prova ladda det ordentligt med en riktig mc-laddare, samma skit som uppstår då? Då är det slut.Ditt batteri är fömodligen slut. Köp ett nytt. Nej det är spolarvätskan förstår du väll.Ja, de är kylarvätskan
Nu är det ju onödigt att påstå att batteriet är slut, prova ladda det ordentligt med en riktig mc-laddare, samma skit som uppstår då? Då är det slut.
Funkar det ocksåElelr så kan man ju göra som alla andra och prova ladda det innan man frågar och ser om de tar emot någon stöm, då ser man om de är slut eller inte.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |