Larm - Min R1 Stulen!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu jävlar!

Vi har haft inbrott på klubben och min R1:a är stulen!
Det tycks vara det enda som saknas!

Håll alla ögon och öron öppna!

Det är en röd/vit/svart 00:a med regnr. RLA145 (regskylt satt dock inte monterad vid stöldtillfället).

Ring fort som fan om du vet nåt till polis eller mig på tel. 070-3236311!

Helevet :mad:

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Fan alltså...
Kapa av händerna på alla tjuvar...Vilka idioter det finns som inte kan skilja på mitt och ditt.. Hoppas det löser sig.. Kolla runt på alla ställen där det säljs hojar. Och eftersom turbo inte är så vanligt kanske man ska kolla lite extra efter ett turbokit till salu..

Skjut honom med kattskit om får tag på han....

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
satan.....
det är ju larmat...

ska vi ut å leta behöver du hjälp??

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Bandit

Ha skoj
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Grizzly 600
Ifall du inte skämtar så känns det ju som ett beställningsjobb om dem inte tog nåt annat, hade inte larmet gått??

Om du får nys om vem/vilka det är så ring mig, följer gärna med o talar klarspråk med dessa filurer

Last edited:

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Det var då helvete!

Jag trodde att hojjarna skulle stå relativt säkert på klubben, de är ju larm och så...

Hoppas du har garageförsäkring, dock synd på turbon, den lär du ju inte få ut....

Hoppas vi får reda på vem som gjort det....

HELVETE!!!!!!!!!

Racer-mats

Danzeking
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
GSXR 1000R-02 Streetfighter
tycker synd om dig....

Jag tycker det känns som att "någon" tipsat? Hur visste d annars att vad de skulle ta och varför inget annat? Känns ruskigt trist = (

ake1100

Medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1100F -88
Kanske något som läst om hojen här.
Sjukt om vi ska vi inte kunna skriva och visa det vi gör här.
Hade larmet gått?

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Fyfan. Håller tummarna på att den hittas. ÅÅÅÅÅÅH, man blir så trött

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Nu måste jag kolla mitt larmade hojgarage med ju. Fan fan fan, hatar att bli nervös och R1or tycks vara som smör i solsken.

Dock har inte många tillgång till garaget, bara dom 10 som har hojarna där och då måste det var en av dom om den är borta. Fördelen är att vi har kort och kan se vilka som varit där och när :tummenupp

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa
Men vad i hela helvete.... har det hänt i natt eller? Satan nu jävlar....håller ögon & öron öppna :mad:

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Men va f-n!

Det är ju inte sant! Umeå håller ju på att vara en stad där tjuvar och allt annat härjar helt fritt! Ride har ju också haft flera inbrottsförsök och tillslut inbrott nu i helgen men när tom. UMCC blir drabbat blir man ju riktigt förbannad! Helt klart har ju tjuven sett på forumet här att det fanns en turbo retta där för jag vill inte tro att det är nån medlem som tipsat några skumma element om saken!

Ska ta och lägga ut lite trådar bland folk jag känner... för det finns ju trots allt en del kända j-vla parasiter runt Umeå som inte har nån j-vla respekt för andras ägodelar!

Tyvärr är ju polisen i den här stan mer intresserad av att jaga fartsyndare och plocka av A-lagare spriten än att lösa brott!

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Då har den här jävla kvällen gått åt på klubben. Polisen har varit förbi och gör väl inget nämnvärt antar jag...Kassan är länsad också och så har dom tagit kassaskrinet (ca 1500kr). Vi kan väl enkelt säga att 150klubbmedlemmar blev bestulna på pengar inatt :mad:

Och jag på en helt klar turbohoj...satan...var till och med och monterade dit alla kåpor igår kväll så den var helt jävla komplett...

Jag har iaf haft en turbohoj...fast jag fick aldrig provköra den :mad: :mad: :mad:

Nu ska det jävlar letas...

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
1500 spänn från klubbkassan hade vi ju kunnat ge till den stackars j-veln så han kan dryga ut socialbidraget lite och inte hålla på stjäla andras hojar!

Polisen såg väl bara till att registrera brottet och lägga ner förundersökningen fort som f-n, annars kanske dom måste engagera sig lite och kanske för en gångs skulle träffa på en riktigt brottsling...

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Dom tog ett par mc-stövlar också. Grrrr! :mad:
Det är förmodligen ett tips-jobb. Jag ger mig f-n på det.

Märkligt att Ride, two wheels och bil-dahl och vi har inbrott ungefär samtidigt.
Är det månne nån "bakhjulsåkafortrekordhållare" som flyttat till stan.

Tycker synd om dig Cbjörkman :(
Men du kan få åka på mig till sommaren. :tummenupp

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Mell skrev:
Märkligt att Ride, two wheels och bil-dahl och vi har inbrott ungefär samtidigt.
Är det månne nån "bakhjulsåkafortrekordhållare" som flyttat till stan.

Ride har ju haft flera inbrottsförsök dom senaste helgerna... senast då natten mot lördag.. natten mot söndag lyckades dom ju som bekant...
Dock är inte det lika jävligt som för Cbjörkman som verklige nar lagt ner tid och pengar på den hojen...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA