Lazzat, V-ås, 10:e juli ? GBG-åkare ?

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen alls :(
Någon som vet om lazzat-rejset den 10:e faktiskt blir av ?

Någon från Götet som ska dit ?
Jag vet inte om jag ska dit, vore ju trevligt med sällskap OM man nu ska åka.

:hej / XJR

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Pratade med Albertsson igår, (klassvärd på Aros Nat's och hängiven Lazzat'are). 10 Juli gäller fortfarande. Ha inga höga förväntingar om tävlingen, det är inget Bike Weekend eller så utan ett lokalt räjs på en vardagskväll. Mycket publik är det iaf men tyvärr lite glesare med tävlingsfordon.

Alla skattade och försäkrade fordon får köra, behöver inte vara besiktat av SBP. Slicksdäck tillåtna, frexten - ALLT är tillåtet, bara den är säkerhetsmässigt okejad av Lazzat's hojbesiktare.

Senast delade man in hojarna i överladdat och standard. Det är lite av "vi är här för att ha kul, inte för att hälla grus i maskineriet" över tillställningen.

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Låter prima tycker jag, jag var på sävedepå i helgen och där är det lite väl mycket åt andra hållet, dvs lite väl seriöst för såna som jag (barapåskoj-are)
Jag fick bara 4 repor på hela helgen, dvs typ en haldag mellan varven, och det var naturligtvis rätt svårt att få nåt flyt i körningen för en gröngöling som mig.

På det stora hela hade jag dock trevligt och nu skulle jag vilja få lite fler repor, med lite mindre bjäfs emellan...

Man blir inte utskrattad med en touringhoj som min eller ? (dvs är det enbart super-hojar i övrigt?)

/XJR

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Touringhoj? Vad är då min Bandit? Det första jag fick höra när jag kom hem till Sverige var - "Vafan, haru tjackat tjejhoj!"

Det blev lite andra kommentarer när jag skruvade upp lustgasen. :D

De flesta hojar är helt i originalskick, allt från Motarder, HD till vanliga UJM'are (Universal Japanese Motorcycle) till vanliga original plasträjsers till ohämmat åskmullrande lustgasmonster och vinande turbomoppar.

Last edited:

AndersD

Godtrogen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ohämmat åskmullrande lustgasmonster / Vinande turbomoppar :D

Jag skönjer en viss attitydskillnad i ordvalen :rolleyes:

:bow kubik :bow

/XJR

Nyheter