Leksak! Vill ha!

• Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Cool & klockren på alla sätt, utom att ska du pendla med den så dör dina kläder...typ.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Avlyst och inhängnat hela vägen till jobbet? Ett pendlarfordon med 125 kubiks motor bör vara registrerat och trafikförsäkrat...

/M tant

Dominator-Rocks

Guest
Avlyst och inhängnat hela vägen till jobbet? Ett pendlarfordon med 125 kubiks motor bör vara registrerat och trafikförsäkrat...

/M tant

Mmm och på en trimmad moppe gäller inte trafikförsäkringen, dessutom klassas den som mc!

Ingen som har en/testat?

Edit: Bild

Last edited:

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Mmm och på en trimmad moppe gäller inte trafikförsäkringen, dessutom klassas den som mc!
Självklart klassas den som mc, 125cc, hävdade väl aldrig att det på något sätt skulle vara en moped?

Anser bara att ett oreggat lekfordon inte hör hemma som pendlarfordon, nu cyklar iofs. inte mina barn i Motala på väg till skolan men jag tror du förstår min poäng ändå.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Självklart klassas den som mc, 125cc, hävdade väl aldrig att det på något sätt skulle vara en moped?

Anser bara att ett oreggat lekfordon inte hör hemma som pendlarfordon, nu cyklar iofs. inte mina barn i Motala på väg till skolan men jag tror du förstår min poäng ändå.

:zpy Inte en gång till nu, ingen förstår din trista poäng, och ingen vill förstå..vi vill bara köra motoriserad BMX på gångbanorna:yoparty

vitas

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Bandit 1200, gsxr 750 SRAD

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
fy faen va cool :yoparty

Finnishstallion

Carpe cerevesi
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
sv 650- 01
minimotos släng er i väggen. Smiska grus med den skulle jag vilja testa på en lagom knixig bana. Undrar hur motorn är. Men man kan ju alltid smälla dit en annan motor om den brakar sönder. Eller????

Mum!n

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2006
Hoj
En rosa
jahopp bara beställa då..fan man växer aldrig upp som tur är :tungan
blir dyrt i längden dock men va fan...ett måste att ha :yoparty

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Sadeln verkar dock inte nådig mot "juvelerna". Fast skit i eventuell avkomma, jag vill ha!:yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
vad handlade det om för nåt?:va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Undrar jag med. Hatar när folk länkar till en Blocketannons utan att lägga upp en skärmdump också.. Annonser på blocket har ju en förmåga att försvinna efter ett tag.

precis! och just den här gången verkar det ju ha varit nåt riktigt coolt också...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati