Lelle veckan på Gotland..

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag ska dit, fast jag bor ju i Västernorrland. Var där förra året, var kallt som fasen då....men, jag väljer bra ändå. Kul grejer som händer & kul folk med :D

PedroRules

Sexatlet!
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Min fd R1:a R.I.P
Ullis skrev:
Jag ska dit, fast jag bor ju i Västernorrland. Var där förra året, var kallt som fasen då....men, jag väljer bra ändå. Kul grejer som händer & kul folk med :D

Okej, när åker ni ner?

Är ni många från Timrå eller?

Blir d party campingen eller den vanliga? :fyllisar

Mkt frågor, lite överladdad är vi nog... :banana

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Tjena, det blir bara jag å en tjejpolare OM hon e frisk vill säga. Börjar nästan att misströsta för det ser rätt mörkt ut för hennes del. Vi ska iaf (om det går som planerat) åka ner på måndkväll & sova över i S-holm för att sen ta 11 färjan över. Sen är det hem vid 9 snåret på söndagen. Kommer att bo i annexet detta år, så ingen tältning me andra ord. Men, blir det bara ja så e det egentligen inte så att hela världen rasar. Känner ett gäng från Dalarna, S-holm & Kalmar som jag ska umgås med & vi har riktigt skoj ihop. Har du bokat eller?

PedroRules

Sexatlet!
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
D blir jag o en vapendragare o vi åker till s-holm på söndag o 11 färjan på måndag. Åter 19 färjan på söndan...

Synd att vi missa med en dag, hade varit roligt om man varit fler ner...

Men d blir nog kanon ändå... :yoparty

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Och jag missar också hela måndagen....men, man e rätt nöjd ändå när söndagen kommer. Det vet jag sedan förra året, å då åkte vi ner på onsdagen först. Det ser ljust ut med polarn iaf, så nu e det bara att packa å stå i. Fan så skoj det ska bli....har sett fram emot det här sen förra året. :tungan Det e RÖJ!!! Ska du köra på ringen nåt då?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Ska ni köra på gotland ring så är det en sak ni skall ha.

BRA DÄCK!!!

Den äter mer än Midlanda och Kinnekulle på snorvarma dagar.
Be warned.

PedroRules

Sexatlet!
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Ja d måste man väl, har inte bestämt mig än... Försäkringen täcker ju inte så man måste fundera lite till om man törs försöka... :yoparty

Däck frågan ja.... blir ju lite över 250 mil tur o retur så man måste ju försöka spara på dom lite...

Jaja, längtan är enorm iaf... Väl mött!! :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Jag har kanondäck. La på nytt fram i veckan & det bak e i bra skick med. 250 mil??? Du tänker väl inte åka över från Oskarshamn.....eller hur långt upp bor du egentligen??? Min försäkring genom Länsförsäkringar täcker, kör man i syfte att bli en bättre hojförare så e det ok.....å det e ju det jag gör :tuttar Nu är det riktigt nära, åker vid 16 tiden idag...ska bli skitskoj. Hoppas att vädret e med en, vilket det aldrig brukar vara när jag ska iväg. Vi ses ///// Yhihaaaa Ullis

PedroRules skrev:
Ja d måste man väl, har inte bestämt mig än... Försäkringen täcker ju inte så man måste fundera lite till om man törs försöka... :yoparty

Däck frågan ja.... blir ju lite över 250 mil tur o retur så man måste ju försöka spara på dom lite...

Jaja, längtan är enorm iaf... Väl mött!! :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Nä, e mörk långhårig med lite ljusare slingor i. Färgen på stället stämmer, men jag har en blå r1:a

Å skoj ja, det var det. Var med på lite tävlingar förresten. Red tjuren, gurkloppet va jag med i, sköt paintball på Beranders röv & var även med på gutelekarna. Hade en vit tröja där det stod. www.bike.se & Ullis inunder & Lelle-04 på ryggen. känns det igen?

PedroRules skrev:
Ingen aning... :fyllisar
Är du blond o kör en röd/vit r1:A m. röd/vit skinnställ?

Men f.. va skoj d va... :yoparty

Last edited:

PedroRules

Sexatlet!
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Jepp, då såg jag nog dig... :tomten

Haha, stafetten var j rolig men paintballen var ju hur kul som helst... :hihi

Måste dit nästa år oxå, fick ju problem med drivpaketet så jag missade chansen att köra Gotland ring men d kommer fler chanser...

Körde du nått eller?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
PedroRules skrev:
Jepp, då såg jag nog dig... :tomten

Haha, stafetten var j rolig men paintballen var ju hur kul som helst... :hihi

Måste dit nästa år oxå, fick ju problem med drivpaketet så jag missade chansen att köra Gotland ring men d kommer fler chanser...

Körde du nått eller?

Japp, jag var upp på onsdagen & körde. Rätt kul, men jag valde nog fel grupp....det var promenadfart i vissa kurvor. Hade sen inte orken att vänta på nästa omgång för normalgruppen då det var fika å sånt emellan, så vi drog tbx till "byn" & läskade lite istället. :banana Ja, det var ett kanonår i år....ska boka snart för nästa redan. Vi tänkte ta riktigta stugor 2005, ännu bättre än annexet. Kommer du ner på Deltaträffen då den 30/7-1/8?

PedroRules

Sexatlet!
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Ja vi tänker oxå ta stuga nästa träff...

Tis el. var d ons morgon som d storma.... Vakna med tältet i ansiktet... :död

No more tältande fore me!

Delta träffen? Vars är den?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
PedroRules skrev:
Ja vi tänker oxå ta stuga nästa träff...

Tis el. var d ons morgon som d storma.... Vakna med tältet i ansiktet... :död

No more tältande fore me!

Delta träffen? Vars är den?

På tisdagen vet jag inte hur dte var på mogonen, kom inte förrän vid 14 tiden & då var det fint. Men, på osndag när vi skulle upp för att köra på ringen var det ösregn.....åkte på eftermidagen istället, då det var kanonväder igen. Deltaträffen kan du väl inte ha missat, den är ju i S-vall. Alldeles intill Midlanda. En kanonträff med ca 500-600 hojar.....alltid bra väder, kul lekar, bra käk & schysta människor. Dyk upp på den, 30/7-1/8 är den...billigt, 150:- inkl frukostbuffé båda dagarna. Havsbad, varma duschar & många olika band som spelar...ett otroooligt drag :banana

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår