Lelles veckan på gotland!995kr

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Någon som kör 125cc som har tänkt att åka dit???

Vore ju kul att se någon annans cykel om du/ni ska dit!

Själv åker jag dit 12-19 juni SKA festa som fan!

Mer info om mc veckan kan man se på www.lellesmc.se :tomten

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Jag var på gotland förra året.. ska nog dit iår med.. men blir nog bil då och alkohol.. körd ebara mc förra året.. en rolig ö kan ja gsäga!

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
mohaha

SmackMan skrev:
Jag var på gotland förra året.. ska nog dit iår med.. men blir nog bil då och alkohol.. körd ebara mc förra året.. en rolig ö kan ja gsäga!

Jag ska åka dit med en kompis på Söndag den 12 sen på torsdagen så kommer en kompis med bil å MASSA ÖL!

I luftboxen borde det gå ned nån öl :yoparty

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Blir det körning på banan också eller det är bara supa ??

Hade varit kanon då jag även ska köra där lördag+söndag helgen innan.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
mohaha

Jösse skrev:
Blir det körning på banan också eller det är bara supa ??

Hade varit kanon då jag även ska köra där lördag+söndag helgen innan.

Jag ska köra på bannan har jag planer på , inte för jag gjort det förut men ska testa lite nu!

Jag ska försöka göra så mycket som möjligt där finns ju skit mycket kul att göra, så kan man ju typ ut och åka på dagarna å festa på kvällarna några kvällar ialla fall. :fyllisar Jag har bokat nu från söndag till söndag!

Någon som vet hur det blir om man lägger sig på bannan typ med försäkring alltså??

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
RS "Alex" skrev:
Jag ska köra på bannan har jag planer på , inte för jag gjort det förut men ska testa lite nu!

Jag ska försöka göra så mycket som möjligt där finns ju skit mycket kul att göra, så kan man ju typ ut och åka på dagarna å festa på kvällarna några kvällar ialla fall. :fyllisar Jag har bokat nu från söndag till söndag!

Någon som vet hur det blir om man lägger sig på bannan typ med försäkring alltså??

gäller förmodligen inte :3freak Ska kanske ner dit själv hoppas det blir trevligt :tummenupp //D

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
Jag ska ner till midsommar.. När det nu är :va .. Fast då ner till mitt land Nästan längst ner på ön. Sen den 25 juli drar 7 pers ner på hojar till mit land då blir det röj röj :tungan

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Festa? Låter kul! Bana? Inte med offroad, och speciellt inte efter alkoholintag! :kocko

Någon mer som med offroadare som är sugen på att åka ner och leta reda på något endurospår eller dylikt och supa? Spekktre? Sakke?

Solid snake

Guest
Itacha75 skrev:
Festa? Låter kul! Bana? Inte med offroad, och speciellt inte efter alkoholintag! :kocko

Någon mer som med offroadare som är sugen på att åka ner och leta reda på något endurospår eller dylikt och supa? Spekktre? Sakke?

Var e det? Orkar inte öppna nytt fönster o läsa, får man köra med crossen där så får jag väl se om jag orkar mig dit....

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Solid snake skrev:
Var e det? Orkar inte öppna nytt fönster o läsa, får man köra med crossen där så får jag väl se om jag orkar mig dit....

Gott-land. Vet ej om det finns endurospår dära, tänkte mest på att man kunde åka och leta och/eller råka göra egna spår. :)

Solid snake

Guest
Itacha75 skrev:
Gott-land. Vet ej om det finns endurospår dära, tänkte mest på att man kunde åka och leta och/eller råka göra egna spår. :)

Gotland? LOL det e fan långt, kan åka dit bara för att festa om det skulle vara så, orka släpa på en cross upp dit. :gnissla

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Solid snake skrev:
Gotland? LOL det e fan långt, kan åka dit bara för att festa om det skulle vara så, orka släpa på en cross upp dit. :gnissla

Näää, men ta moppen upp dit då. Eller så kommer du hit och super skallen av dig med mig och Spekktre?

Solid snake

Guest
Itacha75 skrev:
Näää, men ta moppen upp dit då. Eller så kommer du hit och super skallen av dig med mig och Spekktre?

Kan nog vara nått o supa skallen av sig, hmm, ska tänka på det...

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
mohaha

Itacha75 skrev:

Det finns väll en tävling som heter gotland runt eller nått sånt, har hört den är ganska stor det lär ju finnas ställen att köra på....

Annars är ju gotland ring öppen för alla :hihi sätt på slicks å kör vet ja..

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
RS "Alex" skrev:
Det finns väll en tävling som heter gotland runt eller nått sånt, har hört den är ganska stor det lär ju finnas ställen att köra på....

Annars är ju gotland ring öppen för alla :hihi sätt på slicks å kör vet ja..
Gotland runt? :va
Inte Gotland grandnational du tänker på...?

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Är det nån som vet under vilka tider (lördag,söndag) det blir köra på Gotland under Lelleshelgen vad som gäller mm finns det nått annonserat har inte hört så mkt om det :va

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Itacha75 skrev:

Itakka, 1000 svenska pesetas är väldigt mycket på sommarlovet :3freak

Man ska ju ha råd till följande saker : ÖL, Bensin och tvåtakts olja och lite fulsprit för att spara in pengar. :fyllisar

Solid snake

Guest
spectre skrev:
Itakka, 1000 svenska pesetas är väldigt mycket på sommarlovet :3freak

Man ska ju ha råd till följande saker : ÖL och lite fulsprit för att spara in pengar. :fyllisar

Vafan tror du vi ska dricka då? :va

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...