Letar Banhoj + Racebuss

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Vad ska man leta efter då man ska ha tag i en banhoj för amatöråkning. Jag vill ju gärna ha en hoj som är hyffsat modern. ej äldre än -00. Sen har jag fattat att dämpare är dyra så det e bra om det sitter ett par öhlinare på.

Nått annat?

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Försök att hitta en racebuss som du åker bekvämt i, du kommer spendera mycket tid i den. Försök hitta en som är ganska tät också ifall du vill kunna sova i bussen.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Jag skulle ha eftersträvat en någorlunda otrimmad motor på hojen, och inte en fullkittad SS600. Precis som du säger så är Öhlinare (eller motsvarande) dyra att köpa till, så en Öhlinare bak och gärna kit i gaffeln, inte bara fjädrar.

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Hur gick det sen???????????????????

Jo, jag har blivit med rejsbuss. Dåliga bromsar. Körförbud. Lite ytrost. Inköpt för 8.500kr.

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    79.3 KB · Visningar: 81
  • 2.JPG
    2.JPG
    56.9 KB · Visningar: 69
  • 3.JPG
    3.JPG
    83.7 KB · Visningar: 72
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Är det nån som letar buss så har jag en Transporter -95 diesel med långa skåpet som bara står. Ge ett skambud så kanske jag säljer den!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a

Jo, jag har blivit med rejsbuss. Dåliga bromsar. Körförbud. Lite ytrost. Inköpt för 8.500kr.

Du har skaffat en Kameltussilago:tummenupp Kamel för den dricker som f-n. tussilago för de brukar vara först i diket på våren.
Ytrost? Gravrost kallar jag det, ser man så mycket så vill jag inte ens fantisera om rost i balkar o skit, dödsdömd bil som jag personligen inte skulle ta emot om jag fick den......
Racehoj/banhoj ta den i din avatar!:tummenupp

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Du har skaffat en Kameltussilago:tummenupp Kamel för den dricker som f-n. tussilago för de brukar vara först i diket på våren.
Ytrost? Gravrost kallar jag det, ser man så mycket så vill jag inte ens fantisera om rost i balkar o skit, dödsdömd bil som jag personligen inte skulle ta emot om jag fick den......
Racehoj/banhoj ta den i din avatar!:tummenupp

Du är bara avundsjuk.

MC Doktorn

Guest

Arghh :gnissla lycka till plastik padding lite glasfiber så blir den som ny , nästan ivarje fall.

Last edited:

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.

oooh my god. :rofl :rofl
Betalade du pengar för den där? :crash

Arghh :gnissla lycka till plastik padding lite glasfiber så blir den som ny , nästan ivarje fall.

säg till innan du börjar plasta så ska jag köpa aktier i plastic padding innan.:D

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...