Har mest positiva saker att säga om bike i trollhättan
Det som är bra är tillbehör och reservdelsförsälningen även när det strulat lite för mig så går det alltid att komma överen så båda parter är nöjda.
Har inte köpt en hoj där men skulle inte tveka att göra det. Då handlar jag helst av Jerker.
Verkstadmekanikerna är också duktiga och hjälpsamma villket jag som kund inte glömmer.
Däremot vad som kan bli bättre är kundmottagningen på verkstan. Har lämnat lite delar som behöver fixas inga (svåra jobb).Varje gång har det alltid brustit i tid när det ska vara färdigt mot vad de sagt.
Nu senast lämnade jag en bakfälg i Lördags som skulle ha nya kullager. De lovade att delar skulle beställas på måndag om det inte fanns något hemma. Åker dit under måndagen och kollar att de beställt nä de har inte gjort det. Kanske blir färdigt på tisdag säger de. Åker dit tisdag inget har hänt .Åker dit på onsdag de har plockat ur lagren men inte kollat om det finns piratlager. De har mycket att göra säger de.
Torsdag En av de anställda har kollat på momentum (den killen ska ha en
) för kullager till min hoj . Fanns inga. Jag orkar inte vänta mer (vill ju ut och åka med hojen) och hämtar min fälg som inte är klar de har beställt från Suzuki säger de kommer kullager imorgon fredag. De säger att den är färdig imorgon men de lovar för mycket. Tyvärr
Ok de har mycket att göra men skaffa fler anställda eller ta inte emot mer jobb än man klarar av. Eller om de sagt att fixa mina kullager tar tre veckor bra då vet jag det. Bygg inte upp förhoppningar som ni inte kan hålla.
Så nu har jag snackat med en annan firma som kan fixa mina kullager med en gång Kennets Mc i göteborg. Wow villken skillnad på kundbemötande
Tina
ps De borde sätta den killen Wallin som verkstadschef. ds