marcus nilsson
Sommaren är här
Blir det nån B-licenskurs i vår och i så fall vilket datum. Eftersom Lms ligger bäst till för mig så vill jag helst bli medlem där. Någon som hört nåt?
marcus nilsson skrev:Blir det nån B-licenskurs i vår och i så fall vilket datum. Eftersom Lms ligger bäst till för mig så vill jag helst bli medlem där. Någon som hört nåt?
ja relativt nära är det från där jag bor men inte så nära ifrån där jag har cyklen över vintern, frågan är om man lyckas få fram cyklen så tidigt som i början av april, det är ju mest en fråga om väder, och pengar såklart.Swedie skrev:ja, om du är nära till Karlskoga så är det bara och anmäla sig till dem NU, för dem tar emot anmälningar för en licensekurs i början av April:
http://www.karlskogamotorstadion.com/kmf/kurser04/rrkursapril04.htm
Ja jag tänkte att jag skulle gå med där måste vara den klubb men bäst träningsmöjligheter måste bara få tag i en buss sen är det klart.Strandelin skrev:Jag är medlem i den trevliga klubben LMS och rekommenderar att du också blir det.![]()
Kan inte ta gift på det men tror ganska säkert att det blir en licenskurs i april, håll koll på www.lms.se för där finns det uppdaterad info i god tid innan kursen.
EDIT: klicka in på Roadracing - debutant så hittar du licenskurs info
![]()
vem är det då?Goodstuff skrev:Det enda jobbiga med att ta licens hos LMS är ju att risken är stor att man får EazyLiving som instruktör och det är ju inte kul!![]()
marcus nilsson skrev:vem är det då?
Goodstuff skrev:Jag bara försöker peta på den björn som sover. Micke eller EazyLiving här på forumet är kanon och var instruktör när jag tog licens. Han har en stor trut bara.![]()
marcus nilsson skrev:vem är det då?
#11 skrev:Du kan få mig som instruktör![]()
oFFkeFF skrev:Om ni får rock-ola som instruktör, se till att svänga i knixen på rakan istället för att köra på bakhjulet ut på gräset![]()
![]()
#11 skrev:Du kan få mig som instruktör![]()
Goodstuff skrev:Det hade jag ju. Personlig utrustning och dåligt najade ex-GP-hojar.
#11 skrev:Ja...o se så snabb o snygg du blev på banan
![]()
Goodstuff skrev:Framförallt snygg! Faktum är att det var mycket tack vare dig som jag lyckades få lite fason på Torparn under b-racet. Du svishade förbi i crossböjen och visade ett perfekt spår när jag tappat bort mig i Torparn. Sedan satte jag mitt snabbaste varv.![]()
Nyteknik skrev:Har grunnat lite och kisat med ögonen men ser inte vad din avatar föreställer.![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |