Licenskurs LMS ?

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Blir det nån B-licenskurs i vår och i så fall vilket datum. Eftersom Lms ligger bäst till för mig så vill jag helst bli medlem där. Någon som hört nåt?

Strandelin

Medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Inte just nu
marcus nilsson skrev:
Blir det nån B-licenskurs i vår och i så fall vilket datum. Eftersom Lms ligger bäst till för mig så vill jag helst bli medlem där. Någon som hört nåt?

Jag är medlem i den trevliga klubben LMS och rekommenderar att du också blir det. :)

Kan inte ta gift på det men tror ganska säkert att det blir en licenskurs i april, håll koll på www.lms.se för där finns det uppdaterad info i god tid innan kursen.

EDIT: klicka in på Roadracing - debutant så hittar du licenskurs info

:squid

Last edited:

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Swedie skrev:
ja, om du är nära till Karlskoga så är det bara och anmäla sig till dem NU, för dem tar emot anmälningar för en licensekurs i början av April:

http://www.karlskogamotorstadion.com/kmf/kurser04/rrkursapril04.htm
ja relativt nära är det från där jag bor men inte så nära ifrån där jag har cyklen över vintern, frågan är om man lyckas få fram cyklen så tidigt som i början av april, det är ju mest en fråga om väder, och pengar såklart.

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Strandelin skrev:
Jag är medlem i den trevliga klubben LMS och rekommenderar att du också blir det. :)

Kan inte ta gift på det men tror ganska säkert att det blir en licenskurs i april, håll koll på www.lms.se för där finns det uppdaterad info i god tid innan kursen.

EDIT: klicka in på Roadracing - debutant så hittar du licenskurs info

:squid
Ja jag tänkte att jag skulle gå med där måste vara den klubb men bäst träningsmöjligheter måste bara få tag i en buss sen är det klart.
På debutant stod det bara om säsongen -03 så det har väl inte börjat uppdateras ännu.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det enda jobbiga med att ta licens hos LMS är ju att risken är stor att man får EazyLiving som instruktör och det är ju inte kul! :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
marcus nilsson skrev:
vem är det då?

Jag bara försöker peta på den björn som sover. Micke eller EazyLiving här på forumet är kanon och var instruktör när jag tog licens. Han har en stor trut bara. :)

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Goodstuff skrev:
Jag bara försöker peta på den björn som sover. Micke eller EazyLiving här på forumet är kanon och var instruktör när jag tog licens. Han har en stor trut bara. :)

Du kan få mig som instruktör :yoparty

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
marcus nilsson skrev:
vem är det då?

Du behöver inte vara orolig, jag kan ta gift på att det blir en licenskurs tidigt i vår.

Gå in på LMS hemsida så kan du maila våran Licens ansvarige Micke Larsson eller så slår du honom en signal på 0706-115068.
God Jul :tomten

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
#11 skrev:
Ja :) ...o se så snabb o snygg du blev på banan :tummenupp

Framförallt snygg! Faktum är att det var mycket tack vare dig som jag lyckades få lite fason på Torparn under b-racet. Du svishade förbi i crossböjen och visade ett perfekt spår när jag tappat bort mig i Torparn. Sedan satte jag mitt snabbaste varv. :Bugar

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Goodstuff skrev:
Framförallt snygg! Faktum är att det var mycket tack vare dig som jag lyckades få lite fason på Torparn under b-racet. Du svishade förbi i crossböjen och visade ett perfekt spår när jag tappat bort mig i Torparn. Sedan satte jag mitt snabbaste varv. :Bugar

Har grunnat lite och kisat med ögonen men ser inte vad din avatar föreställer. :va

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nyteknik skrev:
Har grunnat lite och kisat med ögonen men ser inte vad din avatar föreställer. :va

En motorcykel ser du väl. ;)
En 750 som bla. tävlade i den enskilt största tävlingen i Japan. Lampa finns på hojen.

Bifogat

• photo026.jpg
    photo026.jpg
    36.7 KB · Visningar: 37
Last edited:
Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...