Licenskurs Midlandabanan

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Hej hörrni! Intresserade gasglada anmäler sig till en Licenskurs på Midlanda banan 2-3-Augusti (NRS anordnar samt svemo så klart) 700 pix kostar det sen är det bara att åka på onsdagarna 18.00-21.00 för en tvåhundring å träna å tävla åxå såklart. möjligheterna ökar för banåkning i alla fall. hör av er till Micke Sedin så vidarebefordrar jag er till berörda hare gött jo tel. 070 3384317 :squid

brodin

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 929
Kör dom onsdagsträningar på midlanda nu? Vilken klubb är det som ordnar isåfall? Vilka tider? Hemsida?

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
När kan man senast anmäla sig? Jag behöver lite betänketid och kolla om jag kan och så...
Jag antar att man måste var medlem i nån klubb oxå eller?

/Jens

marx

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Suzuki Gsxr1000r
Bra att någon tagit tag i detta, hoppas att så många som möjligt tar chansen. Vi är ett antal från Umcc som nappat så anmäl er ni nu alla som tvekar!!

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Licenskursen inställd, nytt datum

23-24 Augusti blir det licenskurs i roadracing på Midlanda motorpark jag kan vidarekoppla till berörda parter

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
Re: Licenskursen inställd, nytt datum

750-R skrev:
23-24 Augusti blir det licenskurs i roadracing på Midlanda motorpark jag kan vidarekoppla till berörda parter

Är det på denna gång? Jag är intresserad. Kostar det 800:- ? Hur mycket kostar det att lösa ut licensen?

När man har licens, är det bara att dyka upp på träningstillfällen och träna? Vad är det för krav på hojen? Samma som enl reglementet, typ uppsamlingskärl, ståltråd etc? Kan man på träning köra med hoj som inte passar i de olika klasserna?

Tack
/h

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
sorry!

har glömt bort att svara, det blir av och ring du till Per Berglund i Härnösand och anmäl dej 0611 23685 0705433933 det gäller så klart alla som är intr. av licenskursen

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
Re: sorry!

750-R skrev:
har glömt bort att svara, det blir av och ring du till Per Berglund i Härnösand och anmäl dej 0611 23685 0705433933 det gäller så klart alla som är intr. av licenskursen

Tack för hjälpen :tummenupp

/håkan

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...