Licenskurs "Västra"

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Licenskurs på Midlanda i Augusti

Nu har några ur vår klubb varit i kontakt med Västra och hört, om inte dom skulle kunna hålla i en licenskurs på Midlanda. Av samtalet med dom så är dom helt klart med om vi kan skrapa ihop antalet. Ett minimum är 15 pers i nuläget. Kursen kommer INTE att hänga ihop teori/körning. Dessa pass kommer att ligga med visst mellanrum. Det är igentligen all info jag kan ge just nu. Något datum har jag inte i detta nu. Först gäller det att få ihop 20 pers.
Men det ska väl inte vara något problem..eller :tummenupp

Skicka ev intresse till gsxr_1000_01@hotmail.com Så ska jag försöka sköta kommunikationen.

Last edited:

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Några till på listan över intresserade.

1. Niklas Lundin
2. Magnus Snäll
3. Christer Björkman
4. Leif Lundström
5. Magnus Töyrä

Last edited:

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Nu blir det nog så att Jag, Roger och ev Leif kommer att åka ner till Karlskoga och ta licens den 22-23 juli. Men efter helgen´s bankörning på Midlanda har vi fått kontakt med "Norra Roadracing Sällskapet. Dom hade planer på att annordna en två dagarskurs på Midlanda här i höst. Jag har hans adress så jag ska luska lite mer om hur många han vill ha i kursen för att den ska bli av. Jag vet att några ytterliggare personer runt Arvidsjaur är intresserade.
Men jag återkommer med mer info.
Men fortsätt att anmäla ert intresse till Suzukiman

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Okej

Har nu fått klartecken från Per Berglund om att man är intresserad att hålla en licenskurs på Midlanda i Augusti. Mest troligt den 2-3 aug.
Vi måste dock få ihop minst 20 pers för att det ska bli av. Jag kommer att maila dom som redan har anmält intresse och höra vad dom säger om detta datum. Men vi behöver som sagt fler deltagare.
Så kom igen nu ni som bor i den norra landsändan. Bättre läge än så här får ni nog leta efter.

Finns även här UMCC

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...