Kursen samlade 13 deltagare och leddes av Håkan Jansson och Ola Cornell flankerade av Alexandra, Kobbe, Hampus och killen med skägg och regelkoll. Stort tack till er, Micke Larsson och förstås tjejen i Café Racer för ett par jätteroliga och givande dagar med mycket åka, bra undervisning och en stämning som var på topp! Alla instruktörer hade en bra attityd som effektivt motverkade nervositet och jag fick all tänkbar hjälp med hojen som krånglade en del både före och efter att jag vurpat. Jag var servad som den värsta Moto GP-åkaren! Skönt att slippa en massa gliringar för att man gick omkull. Dessutom fanns gott om utrymme för personlig feed back på åkningen av instruktörerna.
Tack också till Daniel och Maxen som var mycket hjälpsamma samt sist men inte minst Fredrik Watz. Utan din mekhjälp hade jag inte kunnat fullfölja kursen, otroligt generöst! Tack igen!
Jag kan varm rekommendera andra att gå licenskurs på Sviestad genom LMS.
Kobbe, saknar du en skruvmejsel med grönt skaft?
Tack också till Daniel och Maxen som var mycket hjälpsamma samt sist men inte minst Fredrik Watz. Utan din mekhjälp hade jag inte kunnat fullfölja kursen, otroligt generöst! Tack igen!
Jag kan varm rekommendera andra att gå licenskurs på Sviestad genom LMS.
Kobbe, saknar du en skruvmejsel med grönt skaft?