Life on Mars?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
De har sagt att det funnits iaf i med att de... nä nu lägger jag ner.. det var ju på månen det var snack om att det en gång funnits liv då de hittade en meteorit därifrån med spår av encelliga kåldolmar.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Jaså dom har fått fart på roboten? Jag trodde att den hade landat i en krater som de snackade om ett tag.

Förresten, mitt namn finns med på den där maskinen. Jag skrev upp mig på en lista på Nasas hemsida som de skulle bränna ut på en liten miniskiva och montera in i roboten. Så om det kommer några marsipaner och hälsar på så vet man varför :)

Edit: stavfel

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hahaha ! jag vill oxå ha mitt namn på den =)

Skabbig atmosfär där! Och jag kan se att dessa sandstormar som finns på mars måste vara nått i hästväg! Uj uj uj...

Men varför så mycket sten överallt? Splitter? (antagligen)

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
berggren_martin skrev:
Förresten, mitt namn finns med på den där maskinen. Jag upp mig på en lista på Nasas hemsida som de skulle bränna ut på en liten miniskiva och montera in i roboten. Så om det kommer några marsipaner och hälsar på så vet man varför :)

Ha! Nu är du rökt... :brinnerup Det där var ju en "death list" för besökande aliens. Om några veckor kommer det ett tefat som landar hemma hos dig och de rövar bort dig för lite experiment med "anal probes" :D

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
TomK skrev:
Ha! Nu är du rökt... :brinnerup Det där var ju en "death list" för besökande aliens. Om några veckor kommer det ett tefat som landar hemma hos dig och de rövar bort dig för lite experiment med "anal probes" :D
:skrämd

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Det såg ju ut som värsta karnevalen ju....

Tja, nu e d bara att bygga växthus och lägenheter och inköpscentrum och sen skicka ditt massa folk....

Kul att man har 2 planeter och en måne i besittning nu :D
Snart drar vi till Venus o plockar den med.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
TomK skrev:
Förresten, hellre att de kommer från mars än ur anus :arsele

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
Dom lyckades ju inte hitta Bin Laden när dom letade efter honom i Afganistan och det stället är ju rätt likt mars så marsipanerna kanske sitter och gömmer sig i en grotta nånstans.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife