Light weight baby

Brutalt att sopa banan i bodybuildning och ändå vara så stark att han förmodligen skulle sopa många banor i tyngdlyftning också! Go steroids! :tummenupp

Tycker det är minst sagt imponerande att han kan jobba fulltid som polis vid sidan av och ändå vara så bra.
Angående steroider så verkar han ju oerhört lugn och sansad, till och med riktigt trevlig. :va

Brutalt att sopa banan i bodybuildning och ändå vara så stark att han förmodligen skulle sopa många banor i tyngdlyftning också! Go steroids! :tummenupp

Äsch, det är inga steroider med i bilden.
Vid en intervju så sa han att han arbetade mycket med olika vinklar
när han tränade.

Hur som helst så har han tränat i 20år och skulle ändå byggt en hel del muskler under åren även utan droger, men självklart skulle han inte bli lika stor som han är idag.

Något jag själv brukar skratta åt är då tex. yngre personer kring 20-22 år kommer in på gymet och är stora som hus. Sedan säger dom att reslutaten beror på att dom har överdoserat proteinintaget och kör 8-10reps istället för 6-8 reps :lol

Det är egentligen inte saken att de tar droger som stör mig då, alla har ett val att göra vad som helst med sin kropp. Vill man förstöra den så okej för mig.
Det som är löjligt är att de förnekar att de tar droger.

Last edited:
Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S