Jag har kört i många år med lindstrands Byxor (både i regn o kyla) samt har även testat att klota med båda dom paren jag ägt.
1 par TT-pants (Körde in i mitt räcket i 200 på autobahn 2018) funkade förvånansvärt bra /med lite tur så klart
Kanade låångt. och jag är glad Att jag hade Riktig skinn jacka (Alpinstar)
Blev lite vila ett par veckor i Hof,,,Byxorna höll måttet
Sen har testade jag faktiskt alldeles nyligen,15/8-20, att slå över med en nyinköpt 690 Smc-r-2020 som exploderade i en bil..
och igen kanade jag på härliga asfalten,Men dom Lindstrands Byxorna (Q-Pants) rekommenderar jag inte, att kana asfalt med. Det gör jävligt ont,, Liiite svårt att ligga o sitta
(bilden på Q-Pantsen,
Dåligt med skydd på höft/Rumpan samt kändes aldrig riktigt bra, Snikigare materiel? och satt sämre, Dom var För fladdriga runt skydden nää riktiga skit byxor.
Dom gamla kändes alltid bra och hade lite skinn på rumpan (det räddade mig första gången). Trist att dom slutade med dom.
Nu har jag köp ny hoj
och nya Byxor `Sweep GT Adventure`ca 2500-2700:- Super nöjd med dessa innan du köper/Kollar på Rukka eller Lindstrand Kolla på dessa (Finskt märke)
på bild.
Sen har jag kört med en Lindstrands Jacka (sen 2012) Som jag har sjukt svårt att byta ut, Då den alltid levererat och har sjukt många fickor... Rekommenderas oxå.
Ja det var väl allt