Linne på killar/män?

Är det ok som man/kille att vara klädd i linne?

• Antal röstningar
    0

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Håller med. Fast det som är värre än linne är foppatoffel eller flipflops. Speciellt om folk inte ens kan ta hand om sina fötter. Riktig spy-varning där! Bara för att ni är män är det lika viktigt att ha ordning på sina fossingar! :7peta

Och jag som har välvårdade men håriga fossingar :baaaggiins,shiire. :gråta

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Linne kan uppfattas på tre olika sätt beroende på individen det omsveper:
WT.
Spännbög.
Fjolla.

Däremot linneskjorta kan jag varmt rekomendera vid eventuella plusgrader.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
PS TS citat "Visste ni att det utförs 100 miljoner samlag varje dag enligt WHO?" måste vara fel. Med en befolkning på ca 7 miljarder skulle bara 1 på 70 ägna sig åt sådant, knyla varannan månad ungefär...

Tycker det låter helt rimligt, om något kanske lite i överkant, läs bara hur kinkiga brudarna är i den här tråden! :fakta
Tror inte jag känner en ända man som rakar sig under armarna, iofs brukar jag inte undersöka så noga men, men.

Själv har jag hårig pung med! :banana

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Fin fina sommarkläder
27931-00_SamsonShort%20[Small].jpg

skn4078.jpg

TS4327-10.jpg

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Jag gick i linne idag. Inte extremt vältränad och har väl ett par trivselkilon.

Det var väldigt skönt, och förhoppningsvis retade jag livet ur någon stackare till stilpolis som gick omkring och svettades i t-tröja, så han/hon blev ännu varmare. :tummenupp

tkdrille

Guest
Jag tycker inte de är så allvarligt problem. Om de är något jag tycker ser för jävligt ut så kan jag mest bara skratta inombords.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag tycker det känns så Vatos Loco med linne. Alla som har linne känns så semi-sydlänning. Fattas bara hårnätet. Var kultur har sitt kkädesplagg. Vi här i kylan har snowjoggings.

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Med rätt kropp kan det faktiskt vara riktigt snyggt! Hursom är alla berättigade att bära linne, oavsett hur man ser ut...

Det är de skönaste man kan ha på sig en varm sommardag, och kan man dessutom få några pinniga tennisspelare i brats-pikétröjor att bli snea (avundsjuka) på ens fysik så är det ju bara plus! :)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Med rätt kropp kan det faktiskt vara riktigt snyggt! Hursom är alla berättigade att bära linne, oavsett hur man ser ut...

Det är de skönaste man kan ha på sig en varm sommardag, och kan man dessutom få några pinniga tennisspelare i brats-pikétröjor att bli snea (avundsjuka) på ens fysik så är det ju bara plus! :)

Nej, du har fel.
Tänk dig själv hur Peter Griffin skulle ha uttryckt sig om han debaterat emot linnen. Jag uttrycker mig smällare.

Last edited:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)

andy_little_britain.jpg

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan

Borde vi inte ha en poll om pikétröjans vara eller inte vara, finns väldigt få som kan få en pikétröja att se snygg ut. Dom hör hemma på tennis/golfbananen:rock

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Borde vi inte ha en poll om pikétröjans vara eller inte vara, finns väldigt få som kan få en pikétröja att se snygg ut. Dom hör hemma på tennis/golfbananen:rock

En pikétröja skall vara ett team-tillbehör:fakta

Gärna lila med orangea ränder och blaffigt rejsingtryck på ryggen. Bäres med fördel tillsammans med regnbågsglasbestyckade rejsingsolbrillor. För att det är fult å kul I tells ya.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin